Jobbar ju på en GTG hos @Burnman då är ju grupptrycket som bäst.Är det en öppen inbjudan för alla Tudorägare också? Annars kanske PM är en lösning så slipper vi andra bli avundsjuka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar ju på en GTG hos @Burnman då är ju grupptrycket som bäst.Är det en öppen inbjudan för alla Tudorägare också? Annars kanske PM är en lösning så slipper vi andra bli avundsjuka
Det är publika restauranger so you’re just as welcome as anyone else och som @Been är lite inne på, finns mycket trevliga ställen här omkring, särskilt sommartid. Så det ska ju inte uteslutas att vi vid tillfälle kan styra upp en liten trivsam gtg i närområdetÄr det en öppen inbjudan för alla Tudorägare också? Annars kanske PM är en lösning så slipper vi andra bli avundsjuka
Jobbar ju på en GTG hos @Burnman då är ju grupptrycket som bäst.
Metas-certifierat verk ffa. Och tunnare boett (har jag för mig).Vad är nytt med denna? Bezeltänderna ser grövre ut, även kronan ser grövre ut?
Är det en facelift eller är allt nytt?
Den röda ser riktigt smaskig ut! Vilken skillnad i tjocklekÄndå intressant med tjockleksskillnaden mellan dessa två (min till vänster):.
Den nya röda satt riktigt skönt på mig!
Fortfarande det bästa Tudor levererat
Blå(sig) lördagskväll.
Riktigt smäcker i jämförelseÄndå intressant med tjockleksskillnaden mellan dessa två (min till vänster):.
Shit. Ser ut som Tudor halverat tjockleken!Ändå intressant med tjockleksskillnaden mellan dessa två (min till vänster):.
Utan jämförelse.Fortfarande det bästa Tudor levererat
Galet bäst!
Blå(sig) lördagskväll.
Och vad tror du är rätt?! Alltså vilken stil är du ute efter?Ingen Tudor än för min del, men jag är på jakt efter nått smutt ifrån dom i skrivande stund faktiskt, väntar bara på att hitta rätt...
Sådär ja. Proper field watch.Ja den har nog passat med alla nato jag prövat hittills. Go for it!
Blev det en blå 39a från Nymans?
Det är den gamla 36:an med ett band från Uncle StrapsBlev det en blå 39a från Nymans?
SnyggtDet är den gamla 36:an med ett band från Uncle Straps
Måste verkligen tvätta min, tips på hur man går tillväga? Tänker antingen ultraljudstvätt eller en mjuk tandborste och lite såpa?Fler än jag som rutinmässigt lördagstvättar sin klocka till morgonkaffet och youtube? trevlig helg på er!
Jag tvättar mina rätt ofta, kör en mjuk tandborste och lite vanlig tvål.Måste verkligen tvätta min, tips på hur man går tillväga? Tänker antingen ultraljudstvätt eller en mjuk tandborste och lite såpa?
Schysst! Inte svårare än vad jag tänkte alltså.Jag tvättar mina rätt ofta, kör en mjuk tandborste och lite vanlig tvål.