Samma här mjuk borste och lite yes , och då och då länken i ultraljudstvätten.Jag tvättar mina rätt ofta, kör en mjuk tandborste och lite vanlig tvål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här mjuk borste och lite yes , och då och då länken i ultraljudstvätten.Jag tvättar mina rätt ofta, kör en mjuk tandborste och lite vanlig tvål.
Du bör inte köra en klocka med urverket kvar i en ultraljudstvätt.Schysst! Inte svårare än vad jag tänkte alltså.
Ultraljudstvätten som jag funderat över lär fungera bra det med tror jag.
Ja det svajar fram och tillbaka mellan "pepsin", tiger Prince date chornografen med antingen silver tavlan eller den gröna sunburst tavlan, suktar också efter palagos 39mm och pelagos fxg, north flag på länk är också nått jag är nyfiken på. Haha! Fruktansvärt med valmöjligheter...Och vad tror du är rätt?! Alltså vilken stil är du ute efter?
Bra tempo du har för Tudor just nu! Att det tog dig så lång tid att inse att Tudor is the shitNWA. Har i flere år hatt lyst på denne her, men alltid syntes den var for svær. Det var helt til jeg prøvde den IRL...
Sommerklokken 2.0 hentes denne uka hos AD.
Bilder fra mdgrwl på RF.
Bra köp Ska du behålla LHD också eller får den ryka för att göra plats för blåa Pelagos?NWA. Har i flere år hatt lyst på denne her, men alltid syntes den var for svær. Det var helt til jeg prøvde den IRL...
Sommerklokken 2.0 hentes denne uka hos AD.
Bilder fra mdgrwl på RF.
jag kör en skål med ljummet vatten, en tandborste för små barn och ett milt tvål. Doppa, skrubba med borste och tvål. Skölj noga först så alla partiklar är borta. Lite som en biltvätt mest fokus på insidan armband, luggar och håligheter där skräp fastnar.Måste verkligen tvätta min, tips på hur man går tillväga? Tänker antingen ultraljudstvätt eller en mjuk tandborste och lite såpa?
Bra köp Ska du behålla LHD också eller får den ryka för att göra plats för blåa Pelagos?
Bra tempo du har för Tudor just nu! Att det tog dig så lång tid att inse att Tudor is the shit
Nja uret kanske inte vore supersmart men länken går bra.Du bör inte köra en klocka med urverket kvar i en ultraljudstvätt.
Kul! Riktigt fin än det där!
Var in på Harrods i helgen och gick förbi Tudor, och de hade BB Harrods inne. Fick bli ett impulsköp
Den där är jag ruggigt svag för alltså. Men den måste ju kosta huggorm nu med tanke på valutan?
Var in på Harrods i helgen och gick förbi Tudor, och de hade BB Harrods inne. Fick bli ett impulsköp
Tycker den är grymt fin med just den tavlan som han har i videon. Snyggare än den också snygga blå imoDen här har helt gått under radarn för mig (36:an). Någon som har en och kan posta lite bilder?
Tycker den är grymt fin med just den tavlan som han har i videon. Snyggare än den också snygga blå imo
Skulle säga P39, den gamla Pelagos är riktigt tuff men är ingen bra kostymdykare. För tjock och otymplig till kostym enligt mig Dock är min favorit rent utseendemässigt den gamla Pelagos i blått!Hej på er, har varit helt insnöad på GMT men har fått upp ögonen för Pelagos (orig och 39), har bara råd att köpa en av de och vill ha något som är allround, sportigt men som ändå fungerar med kostym (submariner med andra ord?).
Hur ska/kan jag resonera? Behöver lite terapi
Jag bor och jobbar i England så det var inget problem för mig, men som turist är det nog värre £3370 var priset
Det är helt normalt. Problemet uppstår när man ska ta in den till Sverige och behöver betala tull och moms (som turist)Får det till ca 43.500 med dagens växelkurs och det är väl inte så farligt ändå mtp att det är en special edition?
Instämmer med @Limeee , vet inte om du testat båda. Men det är en ganska stor skillnad. Framförallt på höjden. Men det beror på vad man är ute efter, för egen del gillar jag vikt och dimensionerna på P39 bättre än OG. Men "lego bitarna", rehauten och HEV är ju roliga detaljer på orginalet. Ursprungs Pelagosen är mer robust och rejäl men otymplig. Samtidigt så är den nya smidigare och lättare men man får inte samma tool watch vibe med den.Skulle säga P39, den gamla Pelagos är riktigt tuff men är ingen bra kostymdykare. För tjock och otymplig till kostym enligt mig Dock är min favorit rent utseendemässigt den gamla Pelagos i blått!
Perfekta päron piecenFöljer P01 +föräldraskap-tema
Dunderklump +VABB
Köp den du gillar bäst och en billig 34mm dressare till de tillfällen du verkligen känner att du inte kommer undan med Pelagosen till kostymen - så slipper du kompromissaHej på er, har varit helt insnöad på GMT men har fått upp ögonen för Pelagos (orig och 39), har bara råd att köpa en av de och vill ha något som är allround, sportigt men som ändå fungerar med kostym (submariner med andra ord?).
Hur ska/kan jag resonera? Behöver lite terapi