Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan länkad och diskuterad på föregående sida.För er som gillar Tudor
Hur går era tankar om att all tillverkning är automatiserad?
Oj förlåt!Redan länkad och diskuterad på föregående sida.
Born To Dare = fotboll med kids
En fick ont i handen när den dingade in i min 54a
Men det gick bra, med klockan dvs
Grym, ser ut att sitta som en smäckMin andra vintage Tudor och jag har verkligen fastnat för märket
Tack. Den är faktiskt 34mm men känns större. Känns som att bära en 36mm datejust.Grym, ser ut att sitta som en smäck
34 eller 36mm?
Magisk!Inte burit den här på en vecka nu, eftersom att min Panerai kom tillbaks från service. Men satan vad bra den är. Hmm får se om man ska behålla eller inte.
Att inte Rangerlänken blivit standard hos exempelvis BB Pro, 58 etc. är för mig helt obegripligt. Den är bättre på alla sätt och vis, och framförallt snyggare…
det var nytt för mig och hoppas inte det. Vet att Omega höjer priser imorgon men inte hört ngt om Tudor.Tudor (Norge) satte i ettermiddag opp prisene med 5-6%. Samme i Sverige?
Inte heller hört någotdet var nytt för mig och hoppas inte det. Vet att Omega höjer priser imorgon men inte hört ngt om Tudor.
Omega höjde 12ggr förra året dock så det är som tur var inget riktmärke (famous last words? ).det var nytt för mig och hoppas inte det. Vet att Omega höjer priser imorgon men inte hört ngt om Tudor.
Ja när jag köpte snoopy ”den första” så fick jag betala 109tkr i slutet av augusti förra året sedan höjde dom till 116 där efter 125k och nu ännu en gång.. alltså 4 ökningar på mindre än 1års tidOmega höjde 12ggr förra året dock så det är som tur var inget riktmärke (famous last words? ).