• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_4563.jpeg

Det här forumet är dåligt för ekonomin och om man velar mellan olika modeller. Jag har en BB36 i nuläget men ju mer jag kollar i forumet desto mer sugen blir jag på en BB58 eller ännu hellre en BB54. Någon som har en BB36 och BB58 som kan ge mig lite vägledning?

Det här forumet är dåligt för ekonomin och om man velar mellan olika modeller. Jag har en BB36 i nuläget men ju mer jag kollar i forumet desto mer sugen blir jag på en BB58 eller ännu hellre en BB54. Någon som har en BB36 och BB58 som kan ge mig lite vägledning?
Har ägt både en BB36 och BB58 båda bra klockor. Fördelen med BB54 är ju t-fit och att den även är lite mer nätt. Men @Cosmo har ju ägt en drös 36 och 58:eek:r men sitter på en 54 nu.

Någon som sett eller hört om de finns BB54 med gummi för visning i någon butik här i Sverige? Sugen på att beställa/ställa mig i kö men har inte lyckats testa den ännu :(

Någon som sett eller hört om de finns BB54 med gummi för visning i någon butik här i Sverige? Sugen på att beställa/ställa mig i kö men har inte lyckats testa den ännu :(
Nymans och Krons har båda. Värt att tänka på är att gummit som kommer med inte är särskilt justerbart. Så för mindre handleder så kan man beställa ett mindre.

Tillbaka
Topp