Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter en stund med min Polar måste jag säga att Pro av någon anledning växt i mina ögon. Känner inget behov av båda men tillsammans med P39, FXD och P01 är det en av de trevligare från Tudor. Sedan är ju North Flag rätt cool på sitt sätt.Då kör vi på
Ja den är mycket trevlig.Efter en stund med min Polar måste jag säga att Pro av någon anledning växt i mina ögon. Känner inget behov av båda men tillsammans med P39, FXD och P01 är det en av de trevligare från Tudor. Sedan är ju North Flag rätt cool på sitt sätt.
Med den lite mindre storleken slår den deras GMT tycker jag. Förstår varför; men när Rolex kunde slimma ned med 3185 och sedan 3186 verken så borde Tudor kunna göra detsamma.Ja den är mycket trevlig.
Ja det kunde dom gjort men tjockleken är inget som stör mig.Med den lite mindre storleken slår den deras GMT tycker jag. Förstår varför; men när Rolex kunde slimma ned med 3185 och sedan 3186 verken så borde Tudor kunna göra detsamma.
Schyst bild! Jag hoppas verkligen Ranger släpps i 36 mm framöver för den har vuxit på mig sedan den lanserades. Tyvärr upplever jag att tavlan tar för sig för mycket och helhetsintrycket blir att den är för stor på min handled.
Enig, kommer den i 36 så blir det kjøp.Schyst bild! Jag hoppas verkligen Ranger släpps i 36 mm framöver för den har vuxit på mig sedan den lanserades. Tyvärr upplever jag att tavlan tar för sig för mycket och helhetsintrycket blir att den är för stor på min handled.
Jättefin!!!Fick bli vintage Oyster idag!
Håller du dig trogen till skölden eller är det kronan som flyttar in?Kör silver denna afton , har ju lite ångest då en Tudor lämnat mig men annat är ju på ingång
Har ägt både en BB36 och BB58 båda bra klockor. Fördelen med BB54 är ju t-fit och att den även är lite mer nätt. Men @Cosmo har ju ägt en drös 36 och 58r men sitter på en 54 nu.Det här forumet är dåligt för ekonomin och om man velar mellan olika modeller. Jag har en BB36 i nuläget men ju mer jag kollar i forumet desto mer sugen blir jag på en BB58 eller ännu hellre en BB54. Någon som har en BB36 och BB58 som kan ge mig lite vägledning?
Nymans och Krons har båda. Värt att tänka på är att gummit som kommer med inte är särskilt justerbart. Så för mindre handleder så kan man beställa ett mindre.Någon som sett eller hört om de finns BB54 med gummi för visning i någon butik här i Sverige? Sugen på att beställa/ställa mig i kö men har inte lyckats testa den ännu
Det gjorde inte saken lättare precis... Stör man sig asmycket på de där fejknitarna på armbandet? Det var en dealbreaker för mig tidigare iaf.Har ägt både en BB36 och BB58 båda bra klockor. Fördelen med BB54 är ju t-fit och att den även är lite mer nätt. Men @Cosmo har ju ägt en drös 36 och 58r men sitter på en 54 nu.