• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Yes, jag funderade på ett uncle seiko jubilee. Frågan är hur bekvämt är det för det jag reagerade på med Tudors jubilee var hur skönt det var på handleden, utseendemässigt tycker jag fortfarande sådär om det men komforten var ju helt otrolig.
Tack för tipset om koden 👍
Jag kör bb58 med uncle seikos jubilee så sjukt bekvämt! Kan verkligen rekommenderas finns lite bilder från mig längre bak i historiken nånstans 😅

Det här forumet är dåligt för ekonomin och om man velar mellan olika modeller. Jag har en BB36 i nuläget men ju mer jag kollar i forumet desto mer sugen blir jag på en BB58 eller ännu hellre en BB54. Någon som har en BB36 och BB58 som kan ge mig lite vägledning?
De kan verkligen finnas och verka i en samling båda 2 och enligt mig så bör dom till och med göra det. ;) Väldigt olika klockor ändå. Tips är att nypa en beggad bb58 här på forumet till ett förmånligt pris. Tror inte att du kommer ångra dig. Skulle du dock göra det så är det väl bara att sälja vidare tänker jag 😁

Nä det börjar på C😁🙄🙄
Certina?:cigar: :D

Jag kan ha gått lite bananas när det gäller band till FXDn. Ska även se om jag kan ge mig på att modda MN bandet så att det kan passa FXDn :)
IMG_2917.jpeg
IMG_2918.jpeg

De kan verkligen finnas och verka i en samling båda 2 och enligt mig så bör dom till och med göra det. ;) Väldigt olika klockor ändå. Tips är att nypa en beggad bb58 här på forumet till ett förmånligt pris. Tror inte att du kommer ångra dig. Skulle du dock göra det så är det väl bara att sälja vidare tänker jag 😁
Det har du rätt i men jag börjar känna att BB36:an är aningen för liten. Japp, tänkte kolla på forumet när rätt 58:a dyker upp och eventuellt försöka byta den mot min 36:a.

Tudor-torsdag! Börjar bli sugen på att köpa en till… nya Black Bay Metas lockar ju lite ändå. Finns det några enablers i tråden kanske? 😎

514F346F-DF7C-4C37-826E-B7290E15843A.jpeg
Var nära att slå till på den röda Metas för ett tag sen men kände att isf vill jag ha den på jubilee istället för oyster.

Tillbaka
Topp