• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Godmorgon! 😎
0889C2E4-B0EB-400D-AD63-C2358EE2FED7.png

Någon som har fått känna och klämma på den nya bb41 med blå sunburst tavla? Någon som vet om någon har den inne? Att vänta är inte min grej😅..

Blev erbjuden en bb54a på gran canaria igår och sa nej!

Inte ofta man blir snål men när våran krona är så otroligt usel så börjar man undra vart fan världen är på väg

54an listar 40.200 i Sverige

Med valutaomväxlingar och sådant skulle den kosta nästan 46 här i låtsas spanien

man klagar att rolex är dyrt från gråhandlare och nu helt plötsligt har allt blivit dyrt även hos utländska ad's

Lite synd men men

Jag har lagt upp en bytesannons mot min bb36:a sedan några dagar tillbaka. Jag tror att om jag skulle lägga ut en annons på mina gamla tofflor, skulle intresset vara större än det jag mottagit än så länge.
Jag är beredd att hålla med, men min BB36 med silvertavla är ännu kallare av någon anledning. Och då tycker jag ändå att priset är rimligt.

Tillbaka
Topp