Tror den kostade 29k m länk. Jag köpte som sagt min för 26k hösten 2021 från AD.Precis! Ingen aning vad de kostade då. Vet enbart att den omfattades av prishöjningen i början av året (då jag köpte min) 2023.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror den kostade 29k m länk. Jag köpte som sagt min för 26k hösten 2021 från AD.Precis! Ingen aning vad de kostade då. Vet enbart att den omfattades av prishöjningen i början av året (då jag köpte min) 2023.
Passade på att slå till på ett blått gummi till min BB5815 % rabatt just nu hos Vanguard straps om någon skall beställa.
Det där ser ju riktigt bra ut! Då bör samma band gissningsvis sitta bra även på BB58 Är det Hirsch Pure eller någon annan modell?Funderade på ett vanguard men funkar ju även med ett hirsch. Har kört länk sedan lansering men gillar den även på gummi.
Yes det är Pure!Det där ser ju riktigt bra ut! Då bör samma band gissningsvis sitta bra även på BB58 Är det Hirsch Pure eller någon annan modell?
Jag är beredd att hålla med, men min BB36 med silvertavla är ännu kallare av någon anledning. Och då tycker jag ändå att priset är rimligt.Jag har lagt upp en bytesannons mot min bb36:a sedan några dagar tillbaka. Jag tror att om jag skulle lägga ut en annons på mina gamla tofflor, skulle intresset vara större än det jag mottagit än så länge.
Dåligt för oss BB36-ägare, även om jag lyckades sälja min idag.Jag är beredd att hålla med, men min BB36 med silvertavla är ännu kallare av någon anledning. Och då tycker jag ändå att priset är rimligt.
Och ja, jag är hårig..Shit asså, känner mig som J.Bond med denna på läder.
Haha, hur tänker du då?Shit asså, känner mig som J.Bond med denna på läder.
Haha, hur tänker du då?
Haha vet inte, känner mig bara fett coolHaha, hur tänker du då?
Den är riktigt snygg. Hur länge har du haft den? Jag väntar på en men det verkar ta tid. Typ 6-7 månader om jag hörde rätt.Insåg det var för länge sedan jag använde Pro’n , den är bra
Fick svar igår att den jag skrev upp mig på för ca ett år sedan hos Krons nu har kommit in. Men det kan nog gå fortare nu.Den är riktigt snygg. Hur länge har du haft den? Jag väntar på en men det verkar ta tid. Typ 6-7 månader om jag hörde rätt.
Mm kanske är ett år väntan. Resultatet blev iaf att jag köpte en Ranger medans jag väntar. Håller också till på Krons som ADFick svar igår att den jag skrev upp mig på för ca ett år sedan hos Krons nu har kommit in. Men det kan nog gå fortare nu.