Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag orkade inte vänta så jag köpte min för 7 månader sedan av en medlem här, för ett tag sedan kom den jag beställde vid släpp , så svårt säga då vänte tid och kanske hur många Ur du köpt hos just den affärenDen är riktigt snygg. Hur länge har du haft den? Jag väntar på en men det verkar ta tid. Typ 6-7 månader om jag hörde rätt.
Du känner inte att kronan är ganska trög när vrider opp klockan?Ha en bra torsdag
Inte vad jag har märkt.Du känner inte att kronan är ganska trög när vrider opp klockan?
Min är inte lika smooth som den ha varit på 58. Sliter med å vrida upp manuellt.Inte vad jag har märkt.
Kronan är betydligt mindre och mer svårgreppad än den som sitter på 58.Min är inte lika smooth som den ha varit på 58. Sliter med å vrida upp manuellt.
Vi sitter och håller över 1/7 så kan Tudor göra den blå till discontinued och lansera BB58 med T-clasp och en ny lila tavla. OBS vilda spekulationer men löst baserat på att de lanserade den blå i början av juli 2020.Dåligt med blåa 58: or på länk till försäljning på forumet. Sitter alla och ruvar på dem under sommaren?
Såg nu på andra forum att när klockan är fullt uppvriden så blir den trögare. Så möjligt det är därför.Kronan är betydligt mindre och mer svårgreppad än den som sitter på 58.
Kanske spelar in en del.
Jag upplever min 54:a som trögare i uppvridet också än min gamla 58:a. Det är dock inget som jag stört mig på. Bara annorlundaSåg nu på andra forum att när klockan är fullt uppvriden så blir den trögare. Så möjligt det är därför.
Så länge det ska vara så spelar det ingen rollJag upplever min 54:a som trögare i uppvridet också än min gamla 58:a. Det är dock inget som jag stört mig på. Bara annorlunda
Fasen då! Jag orkar inte vänta längre.Vi sitter och håller över 1/7 så kan Tudor göra den blå till discontinued och lansera BB58 med T-clasp och en ny lila tavla. OBS vilda spekulationer men löst baserat på att de lanserade den blå i början av juli 2020.
Ja det stämmer.Såg nu på andra forum att när klockan är fullt uppvriden så blir den trögare. Så möjligt det är därför.
Fasen då! Jag orkar inte vänta längre.
Är väl efter sommaren som alla kommer ut. Bra sommarklocka.Ska nog poängtera att jag var ironisk
Men det är konstigt att så få ligger ute. Jag antar att det går i vågor. Håll ut så löser det sig.
Funderar själv lite på en P39. Grattis till nya dinka!Hämtade denna idag.
Passar bra på en TT.
Riktigt jäklabra klocka är första intrycket efter en dag på armen
Grattis till en grym klockaHämtade denna idag.
Passar bra på en TT.
Grattis! Man blir ju lite sugen igen!Hämtade denna idag.
Passar bra på en TT.
Riktig torsdag.