Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första var ju riktigt braTuffa ju!
Oj det ser ju ut som att jag gissade rättJa jag gissar på en svart klocka, gärna som nån av de ovan visade, men gjord i kolfiber.
Detta med inspiration till ovan visade segelbåt️
Håller med! Riktigt snygg färgkombination, det röda poppar verkligenFörsta var ju riktigt bra
Ser bra ut men hittar inget pris på dom.Håller med! Riktigt snygg färgkombination, det röda poppar verkligen
53 400:-Ser bra ut men hittar inget pris på dom.
Tur att de är för stora för mig annars hade nog en Chrono varit på gång
Håller helt med. Tycker helheten var bra men Red Bull på en klocka - nej tack.Färgkombon var riktigt lyckad. Men med redbull tryckt på klockan blir det för ”reklamigt” för mig.
Ja det är ju lite skumt till och med billigare än när den första FXD släpptes har för mig att den kostade strax under 39 när jag köpte den.38.500kr respektive 53.400kr för Chronon.
Den vanliga är till och med billigare än den tidigare FXD som listar 43.000kr. Gissar att det kan bero på att man bara får ett band med Red Bull FXD
Beredd att instämma med det. Tycker modellerna är rätt coola, men färgkombinationen Svart-blått-rött känns lite spretigt. Men visst kul grej och massor av gratis PR för Red Bull.Bättre än förväntat ändå men hela redbullgrejen har jag rätt svårt för.
Kan det vara för att det verkar vara kolfiber case och inte titan?Ja det är ju lite skumt till och med billigare än när den första FXD släpptes har för mig att den kostade strax under 39 när jag köpte den.
Om det hade varit Panerai så hade kolfibern kostat dubbelt uppKan det vara för att det verkar vara kolfiber case och inte titan?
Har väl med hållbarhet att göra gissar jag. Rätt roliga släpp. Börjar väl närma sig release av en svart FXD också, med tanke på att inlägget är svart.Kul med en chrono men varför inte gå hela vägen och gör bezeln i carbon och mecka dit svart krona. Att blanda in titan i allt det svartblåröda får mig att tänka...
Inlägget var i någon kolblandning det med?Har väl med hållbarhet att göra gissar jag. Rätt roliga släpp. Börjar väl närma sig release av en svart FXD också, med tanke på att inlägget är svart.
Verkar så. Jag läste för snabbt. Trodde det var keramiskt.Inlägget var i någon kolblandning det med?
Ännu en ny klocka idag från tudor. Även om den här endast släpps i en 1 ex.