• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cosmo

Audemars
2-Faktor
I söndags fick jag ett sug efter en BB Pro och mejlade AD snabbt och lätt. Snabb leverans! Har varit tveksam pga tjockleken men den sitter ju bra och skönt. 😃

IMG_2791.jpeg
En fantastisk klocka på många sätt och tjockleken tycker jag inte stör alls.
Sitter som en smäck 👍
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Jag fick ett infall och blev sugen på en liten dykare och tänkte höra om någon av er i tråden har koll på vad som är rimligt att lägga för en mini-sub (kanske t o m lady-sub) i funkis bruksskick?

Bild på en inte fullt så liten dykare för att det är kul med bilder

025AAF7D-1050-467A-A890-9EF9E0C5913B.jpeg
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Vad tror ni kommer vid 11? En riktigt bra klocka? En rätt bra besvikelse till klocka eller ingen klocka alls utan någon annan typ av initiativ tillsammans med Red Bull?

IMG_0009.jpeg


Låt spekulationerna regna fram tills 11.
 

BankAnden

Panerai
Vad tror ni kommer vid 11? En riktigt bra klocka? En rätt bra besvikelse till klocka eller ingen klocka alls utan någon annan typ av initiativ tillsammans med Red Bull?

IMG_0009.jpeg


Låt spekulationerna regna fram tills 11.
Tror det kan komma en ny klocka. Enligt mig ska en riktigt bra klocka vara i stål och helst inte ha gilt, så har låga förväntningar för egen del och varit generellt besviken senaste åren 😅

Som ovan, en blå P39 låter på ett sätt rimligt, samtidigt är det väldigt nära första släppet och dom borde väl rida den vågen klart först?
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
Tror det kan komma en ny klocka. Enligt mig ska en riktigt bra klocka vara i stål och helst inte ha gilt, så har låga förväntningar för egen del och varit generellt besviken senaste åren 😅

Som ovan, en blå P39 låter på ett sätt rimligt, samtidigt är det väldigt nära första släppet och dom borde väl rida den vågen klart först?
Jag tror det är för tidigt för en blå P39. Kommer väl något som är mer relaterat till segling med tanke på att redbulls seglingsteam är med på det.
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
u är bara frågan om jag skall ha en annan färg, eller om ja

Vad tror ni kommer vid 11? En riktigt bra klocka? En rätt bra besvikelse till klocka eller ingen klocka alls utan någon annan typ av initiativ tillsammans med Red Bull?

IMG_0009.jpeg


Låt spekulationerna regna fram tills 11.
En ny klocka helt gjord av återvunna aluminiumburkar med blå tavla där två tjurar stångas och visare som liknar en helikopterrotor. Allt detta på ett rött gummi som luktar red bull.
 
Senast ändrad:

308

Cartier
2-Faktor
Fan… Tog fel klocka på mig idag när ja blåste in till jobbet… Till er andra; grattis på dagen!

Ang kl 11. Blir det en blå pelagos 39 då är vi i hamn med bästa släppet på två år om man frågar mig.
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Fan… Tog fel klocka på mig idag när ja blåste in till jobbet… Till er andra; grattis på dagen!

Ang kl 11. Blir det en blå pelagos 39 då är vi i hamn med bästa släppet på två år om man frågar mig.

Jag är beredd att hålla med MEN det beror för mig helt på nyansen av blå. Däremot tror jag att om den kommer så dröjer det ytterligare något år.

Nära nu.
 
  • Like
Reactions: 308
Topp