• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad tror ni, Ser vi en blå pelagos 39?
5B4E238F-2F5C-4712-8DC4-CBBB2BF45340.jpeg
Det hoppas jag verkligen inte. Det skulle inte min privatekonomi klara av just nu. Vore iofs om frugan är ok med att vi avvaktar med att färdigställa runt poolen 😬

BB58 end link og Rangerlenken nederst, som har samme bredde som P39 midtledd og gummireim,

da4addcd-6ee8-47ce-bdff-d0c591243fa7-jpeg.2323097
Det står Ranger 39 i teksten - ikke Pelagos 39. ;)
Jo jag vet men uppfattade ditt inlägg ovan som att Rangerlänken har en lika bred mittlänk som Pelagos 39 och tänkte att om pelagos 39 gummit passar ranger borde det passa bb36 då dem har lika breda mittlänkar. Men jag kanske missuppfattade ditt inlägg?:)

Edit: såg nu att jag skrev fel modell i mit inlägg men tror fortfarande det borde fungera. :)

Var nån på jakt efter den nya bb36? Jag blev erbjuden en av en ad men är nöjd med min gamla för tillfället. PM om sugen så passar jag vidare.

Nu när det närmar sig semestertider är det väl dags för den årliga snabbkollen om någon har lyckats luska fram ett alternativ till Vanguards curved gummin till BB36 - är det någon som lyckats hitta något på den fronten?

Testade watchwears variant till Rolex förra året men det glappade tyvärr (om någon skulle ha spanat på det men inte provat ännu).

Tillbaka
Topp