Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite humanare pris, men ändå en saftig slant. Ska du köpa en?Citerar mig själv nu när jag fått svar, från två andra butiker:
Tackar, känner mig nu inte längre som en fraudster när man postar härGrattis.
Är kluven. Jag har provat länken och tycker den är riktigt bra. Gör också 58’an så som den borde sett ut från början. Nymans svarade dock sen att de inte kunde(?) sälja länken till mig om jag inte ägde en Ranger..Lite humanare pris, men ändå en saftig slant. Ska du köpa en?
Har för mig att jag läst det där innan i denna tråd.Är kluven. Jag har provat länken och tycker den är riktigt bra, gör också 58’an komplett och så som den borde sett ut från början. Nymans svarade dock sen att de inte kunde(?) sälja länken till mig om jag inte ägde en Ranger..
Du får väl att pruta lite så kanske köplusten infinner sigTog en tur till Chania idag, bla för lite klockspaning.
Ganska bra med klockor i butiken som har Tudor. Pro, Kronograferna, 58orna i lager tex. Någon FXD RedBull hade de dock inte fått in än. Jag blev mest intresserad av Pelagos LHD, men kronkursen ställer ju till det. Vad är aktuellt listpris hemma nu?
Talade om att kursen gör att köplusten svalnar, men de gav mig en bok i alla fall, gillade att jag var så intresserad av Tudor. Med tex Rolex och Cartier var det lika som hemma, de efterfrågande stålmodellerna lyste med sin frånvaro.
Tog en tur till Chania idag, bla för lite klockspaning.
Ganska bra med klockor i butiken som har Tudor. Pro, Kronograferna, 58orna i lager tex. Någon FXD RedBull hade de dock inte fått in än. Jag blev mest intresserad av Pelagos LHD, men kronkursen ställer ju till det. Vad är aktuellt listpris hemma nu?
Talade om att kursen gör att köplusten svalnar, men de gav mig en bok i alla fall, gillade att jag var så intresserad av Tudor. Med tex Rolex och Cartier var det lika som hemma, de efterfrågande stålmodellerna lyste med sin frånvaro.
- Blir tufft, det skiljer 10000 kr jämfört med det svenska priset (pga valutan).Du får väl att pruta lite så kanske köplusten infinner sig
Njae runt 6K som skiljer och det är mycket nog. Frågan är när det kommer prishöjning för oss i svedala.- Blir tufft, det skiljer 10000 kr jämfört med det svenska priset (pga valutan).
- Gick på växelkursen jag fick när vi åkte och den jag fått när jag använt kort här. Handelsbanken säger 12 kr nu när jag kollar. Gissar att rabatten är blygsam också, men kan ju alltid frågaNjae runt 6K som skiljer och det är mycket nog. Frågan är när det kommer prishöjning för oss i svedala.
Den matta tavlan blir helt magisk!Den gör sig riktigt bra i direkt solljus
Verkligen, det var inget som syntes när man testade hos AD’n men nu i solen kommer urtavlan verkligen fram från sin bästa sida.Den matta tavlan blir helt magisk!
Högg du den?Riktigt bra den här
Inget köp denna gång men kan mycket väl bli framöverHögg du den?
Jäkligt fina! Vilken AD?
Trivelig avsnitt på Svenska klockkanalen med @AmorellFrukost och guldfredag
TackarTrivelig avsnitt på Svenska klockkanalen med @Amorell