ALwatches
Basic
Första inlägget här på Klocksnack, givetvis på mina 3 Tudors! Grymt nöjd med den nya med ”5links band” och 1926an… Chrono pandan hoppas jag växer på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till världens bästa klockforumFörsta inlägget här på Klocksnack, givetvis på mina 3 Tudors! Grymt nöjd med den nya med ”5links band” och 1926an… Chrono pandan hoppas jag växer på mig.
Man tackar!Välkommen till världens bästa klockforum
Grymma klockor btw
Det var inget dåligt första inlägg . Välkommen.Första inlägget här på Klocksnack, givetvis på mina 3 Tudors! Grymt nöjd med den nya med ”5links band” och 1926an… Chrono pandan hoppas jag växer på mig.
TackarDet var inget dåligt första inlägg . Välkommen.
Riktigt fin uppställning och välkommen till KSFörsta inlägget här på Klocksnack, givetvis på mina 3 Tudors! Grymt nöjd med den nya med ”5links band” och 1926an… Chrono pandan hoppas jag växer på mig.
P-01an växer hos mig varje gång jag ser den. Inte helt omöjligt att det blir ett köp framöverKorspollinerar lite från Fredagstråden och önskar god helg
Visste du at Hellas sin statsminister (Kyriakos Mitsotakis) bærer en Tudor Pelagos? Det gjør han. Søk via Google.
Et par til så er det nok for i dag.
Haha ja det är onekligen ganska träffande hade faktiskt ingen aning om att han (namn namn) bar en sådan men det känns ju klädsamt och väl färgmatchat kan jag tycka
Välkommen till tråden och grattis till köp av en riktig pangklockaDax för premiär i tråden. Njuter av min första Tudor i kvällssolen!
Stort grattis!!Dax för premiär i tråden. Njuter av min första Tudor i kvällssolen!
Jag hade en sådan upptakt jag med (kanske man iofs alltid har? ) gick från att tycka att ”det där monstret till klocka kan jag aldrig bära” till ”jag måste ha det där monstret till klocka i min ägo!”P-01an växer hos mig varje gång jag ser den. Inte helt omöjligt att det blir ett köp framöver
Jag kände samma sak när jag såg den första gången men nu tycker jag att den är riktigt coolJag hade en sådan upptakt jag med (kanske man iofs alltid har? ) gick från att tycka att ”det där monstret till klocka kan jag aldrig bära” till ”jag måste ha det där monstret till klocka i min ägo!”
Storleken och stilen resonerar av naturliga skäl inte med alla (vad som är kul gör det?) vilket brukar innebära att andrahandspriserna är ganska tilltalande, så det är bara att klippa en
Grattis och välkommen in i värmenDax för premiär i tråden. Njuter av min första Tudor i kvällssolen!
Dax för premiär i tråden. Njuter av min första Tudor i kvällssolen!