Fantastisk klockaOWG som sagt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk klockaOWG som sagt...
Hur nöjd är du från 1-10?OWG som sagt...
Hur nöjd är du från 1-10?
Stort grattis Mr Tudor! Hoppas du blir rejält firad hela helgenFirar min 60-årsdag med att jobba
Stort grattis!Firar min 60-årsdag med att jobba
Grattulerar!!Firar min 60-årsdag med att jobba
Stort grattis på 60-årsdagen @BeenFirar min 60-årsdag med att jobba
Firar min 60-årsdag med att jobba
Gratulerar på bemärkelsedagenFirar min 60-årsdag med att jobba
Grattis!!Firar min 60-årsdag med att jobba
Stort grattis på din 60års dag ️Firar min 60-årsdag med att jobba
Själv tackade jag nej till den jag blev erbjuden för någon vecka sedan hos AD Den gick till nästa i kön.
Har oxå blivit erbjuden en strax över list här på KS. Tycker inte man ska dega långt över list för modellen. Men det är vad jag tycker då ingen modem Tudor imho är värd det. Undantaget kanske special modeller
Nu har jag beställt en Steel Reef länk till min NF, skickade måttuppgifter och de meddelar att länken till BB Heritage Chrono ska passa.
Hoppas det kommer funka, det blir spännade
Firar min 60-årsdag med att jobba
Stort grattisFirar min 60-årsdag med att jobba
Du borde absolut haft den gröna till höger (båtfolk fattar min OCD). Grattis till otroligt fina.Tudor torsdag x2
Är din sub kvar?Kunde inte låta bli att testa en Tudor Ranger.
Snyggare i verklighet än på bild, men hmm tycker den känns lite väl stor med mycket tavla
Hmmm vem vet?Är din sub kvar?
(hela tråden undrar nog )
Grattis på födelsedagen vännenFirar min 60-årsdag med att jobba