• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
OWG som sagt... 👍

20230817_173416-01.jpeg
Fantastisk klocka 👍
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Själv tackade jag nej till den jag blev erbjuden för någon vecka sedan hos AD Den gick till nästa i kön.
Har oxå blivit erbjuden en strax över list här på KS. Tycker inte man ska dega långt över list för modellen. Men det är vad jag tycker då ingen modem Tudor imho är värd det. Undantaget kanske special modeller

Denna ligger uppenbarligen osåld för strax över list. Marknaden verkar nyktra till.

 

Laplander

Rolex
Nu har jag beställt en Steel Reef länk till min NF, skickade måttuppgifter och de meddelar att länken till BB Heritage Chrono ska passa.
Hoppas det kommer funka, det blir spännade :)

Nix, tyvärr passar den inte. Vilken besvikelse, jag skickade ju tydliga måttuppgifter med en skiss och har nu betalat tullavgift och moms på den.
Mittenlänken på NF är 12mm, men länken jag fick klarar bara 10mm... :(
Att det var lite olik stil på länken hade jag kunnat leva med då den ändå inte skulle synas så mycket under spännet...

Reef.JPG
 
Topp