• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen lite sol 🌞
IMG_1822.jpeg
IMG_1823.jpeg

Var svalt inställd när jag testade först. Tänkte mig den vanliga RB utan chrono som given. Men andra gången den testades så växte intresset. Krons personal påpekade dess fördelar. Tack! Nu är den självklar. Trevligt att den sitter så bra på handleden och inte är speciellt hög. Och jag uppskattar alla detaljer. Samt att det faktiskt är en kronograf

IMG_6318.jpeg
Grattulerar! Tycker den är riktigt fin!!

- Vad anser Kroons att fördelarna är?
Jag kan bara återge det jag själv fastnade för.

• Kronograf passar in i klockboxen här hemma efter de senaste köpen, och den är roligare än vanliga varianten.
  • tavlan som initialt är lite rörig växer på en. Den poppar fint med färgerna. Det var här jag var osäker.
  • Red Bull syns mindre då ögons dras till subdials. Det tänkte jag inte på förut.
  • den är otroligt lätt och funkar att träna med. Körde ett löppass utan att märka av klockan. Tänk breitling endurance pro fast mycket bättre. Då blir kronografen lite kul att ha.
  • med kronograf blir det mindre av en plastklocka.

Skulle i vilket fall ändå rekommendera både varianterna. Smak och behov är olika.

Var svalt inställd när jag testade först. Tänkte mig den vanliga RB utan chrono som given. Men andra gången den testades så växte intresset. Krons personal påpekade dess fördelar. Tack! Nu är den självklar. Trevligt att den sitter så bra på handleden och inte är speciellt hög. Och jag uppskattar alla detaljer. Samt att det faktiskt är en kronograf

IMG_6318.jpeg
Otroligt fin den där! hexagon

Hur upplever du luggarna än så länge? Jag är bra sugen på klockan men ställer mig en aning tveksam till konceptet med fixed lugs. Ska tilläggas att jag inte är den största förespråkaren av natoband, vilket såklart kan vara en anledning till min skepsis.

Tillbaka
Topp