Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym boett på dessa. Riktigt riktigt bra.På blått gummi till FXD MN:
Med matchande skor
Gummit sitter sämre än kardborrebandet då de skapar en luftficka mellan handled och klocka. Bandet går rakt ner. Fin färg dock!
Håller med! Ligger fint på handen och är inte speciellt hög.Grym boett på dessa. Riktigt riktigt bra.
Jäklar vad snygg! Grattis till köpet.
Riktigt trevlig denna
Stort grattis! Vad fick du med på höger sida?
Riktigt trevlig denna
Vad tror vi då?? Personligen tror jag vi kan glömma en submariner eller liknande. Jag sätter nog mina pengar på en blå pelagos 39…
USDHS = United States Department of Homeland Security.
Blå pelagos! HoppasVad tror vi då?? Personligen tror jag vi kan glömma en submariner eller liknande. Jag sätter nog mina pengar på en blå pelagos 39…
Hursomhelst är jag riktigt spänd och nyfiken då Tudor faktiskt brukar ha bra släpp
Jag gissar på nåt med lite gula detaljer av videon att döma! Men en blå P39 låter som nåt att hoppas påVad tror vi då?? Personligen tror jag vi kan glömma en submariner eller liknande. Jag sätter nog mina pengar på en blå pelagos 39…
Hursomhelst är jag riktigt spänd och nyfiken då Tudor faktiskt brukar ha bra släpp
Gult är fult! Blått är flottJag gissar på nåt med lite gula detaljer av videon att döma! Men en blå P39 låter som nåt att hoppas på
Om du har nån form av Rolex Explorer till övers så kan vi snackaVillhöver!
Får vibbar av ”heritage” iom filmen påminner om gamla filmer….
Eller spionage aka ”USDHS”Får vibbar av ”heritage” iom filmen påminner om gamla filmer….
Skulle likväl kunna vara en bränd piratkarta
I wish… men då hade nog inte byttOm du har nån form av Rolex Explorer till övers så kan vi snacka
Blir något nytt och kul hoppas jag , helt ny linje av något och bort med lite andra modeller.
Grattis, såg när du knep denSkickar ett tack för inlägget om Tudor Pelagos fxd och att Nymans i Västerås hade ett ex kvar!
Du får min röstKänns som något Hockey relaterat. Gissar att iom det svarta och gula så kommer de annonsera att de köpt Gnaget och släpper en BB Chrono svart och guld ”Solna edition”
36mm ranger?