Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast armbandet kommer garanterat ha fejknitarna. För Tudor älskar att folk stör sig på dem.En prediction för morgondagen
Bild från flugan som kallas för internet
Fair guess: Personen på bildet er fra US NAVY. Objektet han holder på er en sjømine. Se her:Liten teaser till.
Känns otippat att det ska komma ytterligare en dykare från Tudor nu väl?Fair guess: Personen på bildet er fra US NAVY. Objektet han holder på er en sjømine. Se her:
Ytterligare en dykare som i en helt ny modell av dykare.Känns otippat att det ska komma ytterligare en dykare från Tudor nu väl?
Så en befintlig modell i US Navy-utförande?
Bästa gissningen jag sett hitills.Fair guess: Personen på bildet er fra US NAVY. Objektet han holder på er en sjømine. Se her:
Absolut inte!En prediction för morgondagen
Bild från flugan som kallas för internet
John William Finn tilldelades Medal of Honor September 14 1942 för sina insatser under Pearl Harbor.Bästa gissningen jag sett hitills.
Texten på programdelen nämner ju bland annat Pearl Harbor inledningsvis och sedan verkar det gå kronologiskt. Såg att time+tide. Jason Heaton, Adrian Barker etc. etc. hänger med Tudor i FL också.
.....däremot känns det som att ursprungsmodellen överlappar med BB54
Fin kombo med natot
Ja och då kanske den där USTDHS i teasern står för något förband eller annan US-military akronymBästa gissningen jag sett hitills.
Texten på programdelen nämner ju bland annat Pearl Harbor inledningsvis och sedan verkar det gå kronologiskt. Såg att time+tide. Jason Heaton, Adrian Barker etc. etc. hänger med Tudor i FL också.
.....däremot känns det som att ursprungsmodellen överlappar med BB54
USDHS är som jag skrev tidigare United States Department of Homeland Security. Kustbevakningen är en del av dem. Eller så står det för något helt annatJa och då kanske den där USTDHS i teasern står för något förband eller annan US-military akronym
United States The Department of Homeland SecurityJa och då kanske den där USTDHS i teasern står för något förband eller annan US-military akronym
Aj...Pratade med en insatt källa och fått bekräftat att det är en mindre P01 som kommer att släppas därav kopplingen till US navy
USDHS är som jag skrev tidigare United States Department of Homeland Security. Kustbevakningen är en del av dem. Eller så står det för något helt annat
Inte för att vara den som är den. Men Det är bara (US) DHS i dess formella förkortning.United States The Department of Homeland Security
Mums!Pratade med en insatt källa och fått bekräftat att det är en mindre P01 som kommer att släppas därav kopplingen till US navy
Haha, ja jo, men T'et kanske står för Tudor för att inte göra det allt för uppenbart.Inte för att vara den som är den. Men Det är bara USDHS i dess formella förkortning.