• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TT

IMG_6379.jpeg
 
Fair guess: Personen på bildet er fra US NAVY. Objektet han holder på er en sjømine. Se her:

Bästa gissningen jag sett hitills.
Texten på programdelen nämner ju bland annat Pearl Harbor inledningsvis och sedan verkar det gå kronologiskt. Såg att time+tide. Jason Heaton, Adrian Barker etc. etc. hänger med Tudor i FL också.
.....däremot känns det som att ursprungsmodellen överlappar med BB54
 
Bästa gissningen jag sett hitills.
Texten på programdelen nämner ju bland annat Pearl Harbor inledningsvis och sedan verkar det gå kronologiskt. Såg att time+tide. Jason Heaton, Adrian Barker etc. etc. hänger med Tudor i FL också.
.....däremot känns det som att ursprungsmodellen överlappar med BB54
John William Finn tilldelades Medal of Honor September 14 1942 för sina insatser under Pearl Harbor.
 
Bästa gissningen jag sett hitills.
Texten på programdelen nämner ju bland annat Pearl Harbor inledningsvis och sedan verkar det gå kronologiskt. Såg att time+tide. Jason Heaton, Adrian Barker etc. etc. hänger med Tudor i FL också.
.....däremot känns det som att ursprungsmodellen överlappar med BB54
Ja och då kanske den där USTDHS i teasern står för något förband eller annan US-military akronym
 
Tillbaka
Topp