Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajdå. Synd! Dock bra för min plånbokPratade med en insatt källa och fått bekräftat att det är en mindre P01 som kommer att släppas därav kopplingen till US navy
Ytterligare en dykare som i en helt ny modell av dykare.
Heritage Chrono togs ju bort tidigare i år.
Hoppas den isf. har lite bättre layout beträffande kronografregisterna än den guld-Chronon...Heritage Chrono togs ju bort tidigare i år.
BB Chrono tror jag är kvar.
Iom att Tudor kommunicerar ”heritage” på hemsidan och de tog fram en Chrono i guld för Only Watch så är mina pengar på att det kommer en Big Block Chrono som kanske får kallas Slim-Block Chrono då den bör vara tunnare än sin föregångare
Nää du ”The” ingår inte där. Isf The Department stand alone, inte som du skriver ovanUnited States The Department of Homeland Security
I know - men ville foreta en spoon feed.
Haha tänker sammaMåtte det bli ett ointressant släpp, pengarna är slut
Vad hoppas du på ikväll?TT och väntan på kvällens släpp
Hoppas på något nytt kul mellan 38 och 40 mmVad hoppas du på ikväll?
Date Day!Ikväll kommer Prince date tillbaka, med flöjtarring
KOM IGEN NU!
Kommer det en ny Prince date day får jag sälja en njure!Date Day!
Vad skulle man kalla denna modell för då? Black bay p01 - 58, eller Black bay p01 - 39.Pratade med en insatt källa och fått bekräftat att det är en mindre P01 som kommer att släppas därav kopplingen till US navy
Vulgära emojis + svordomar, och origami på tavlanDate Day!
Baby bay?Vad skulle man kalla denna modell för då? Black bay p01 - 58, eller Black bay p01 - 39.
Att namnge tudors klockor känns mer och mer som Bingolotto
Jag hoppas att ni förstod att detta var ett skämt Jag vet lika lite som övriga vad det är som kommer att släppas. Nu är det endast 45 min kvar. Hoppas på något braPratade med en insatt källa och fått bekräftat att det är en mindre P01 som kommer att släppas därav kopplingen till US navy
Bra skämt! Jag gick ändå på detJag hoppas att ni förstod att detta var ett skämt Jag vet lika lite som övriga vad det är som kommer att släppas. Nu är det endast 45 min kvar. Hoppas på något bra
Du kan fortsatt ha 100% rett.Jag hoppas att ni förstod att detta var ett skämt Jag vet lika lite som övriga vad det är som kommer att släppas. Nu är det endast 45 min kvar. Hoppas på något bra
Det kändes ganska trovärdigt så jag tror en del gick på det, inklusive jagJag hoppas att ni förstod att detta var ett skämt Jag vet lika lite som övriga vad det är som kommer att släppas. Nu är det endast 45 min kvar. Hoppas på något bra
Blir lättad av att du säger det.Jag hoppas att ni förstod att detta var ett skämt Jag vet lika lite som övriga vad det är som kommer att släppas. Nu är det endast 45 min kvar. Hoppas på något bra
Äsch då.Jag hoppas att ni förstod att detta var ett skämt Jag vet lika lite som övriga vad det är som kommer att släppas. Nu är det endast 45 min kvar. Hoppas på något bra
Vafalls?! P01 är ju toppen; nätt, diskret och allt det där..Blir lättad av att du säger det.
Hade inget sug alls för en P01