Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här hittar du blått pch svart (dock ej som senaste FXD-bandet).
Må vara 22 mm men har haft mina på 20 mm luggar och de passar utmärkt. Den blå passar mycket bra på blå BB58.
Leverans går på ca 1 vecka.
Riktigt fin! 36 eller 39?Trevlig helg alla Tudors
39Riktigt fin! 36 eller 39?
Ser grym ut på jubileeEn grå måndag är lika med MåndagsBlått
Tack. Den blir riktigt bra på jubilee!Ser grym ut på jubilee
Äsch den är ju redan rasslig som den är, fast Oyster-rasslig dåTack. Den blir riktigt bra på jubilee!
Köp en rassel-länk till din sub så kommer du bli nykär!
Flott match med den gummireimen som går rett ned ved lugs. Er det Vanguard eller Zealande?
Vanguard!Flott match med den gummireimen som går rett ned ved lugs. Er det Vanguard eller Zealande?
Hallå! Jag har samma problem med min easylink ifrån steelreef. Kan du visa hur du löste glappet inuti spännet
Tack på förhand
Är klart mer än en estetisk fråga.Funderar på att köpa antingen en BB54 eller Tudor Sub 36 mm (ref 75090).
Några tips/råd i mitt velande som kan göra beslutsfattandet lättare?
Eller bara en estetisk preferensfråga vad man föredrar?
Jag är visserligen partisk men föredrar Tudor Sub före de moderna! Men precis som @BankAnden säger så är de moderna bättre såklartFunderar på att köpa antingen en BB54 eller Tudor Sub 36 mm (ref 75090).
Några tips/råd i mitt velande som kan göra beslutsfattandet lättare?
Eller bara en estetisk preferensfråga vad man föredrar?