Väldigt spännande! Nog måste man ta en tur dit!Ohh spännande! Kommer alla modeller finnas tro (som det brukar i pop-up)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt spännande! Nog måste man ta en tur dit!Ohh spännande! Kommer alla modeller finnas tro (som det brukar i pop-up)?
Vi fårVäldigt spännande! Nog måste man ta en tur dit!
vi som kan får väl försöka träffas och gå dit tillsammansVäldigt spännande! Nog måste man ta en tur dit!
Tudortråden på NorrmalmstorgVi får
vi som kan får väl försöka träffas och gå dit tillsammans
Jobbigt för dem som köpt en i Boutique och nu försöker kränga den med motiveringen att den är exklusiv. Styrketårar.Sjukt spännande med pop-up, kanske blir det nu man slår till på BB58 Bronze man har suktat efter.
Tröttnat?Heads up
Både ochTröttnat?
Eller nytt på g?
Hade en BB58 innan och tycker inte det är någon jätte stor skillnad överlag. Den känns inte för liten jämförelsevis. Däremot känns den riktigt tunn och smidig, det märker man jämfört med BB58. Tycker man BB58 är bra i storlek, kommer man nog känna samma sak med BB54.För er med 54:an, hur känns den mindre storleken? Något man vänjer sig vid som med allt annat?
Min är perfekt centrerad tycker jag det ser ut som.Samma för mig på de som jag sett. Skulle vara intressant om fler med klockan kan höra av sig.
Hur mkt kostar bandet?Nytt band från Nymans Ur i Västerås, nu sitter den säkert. Önskar att bandet var lite längre så att man slapp se kardborrekudden. Söndagspromenad i finväder
- Vet inte, fick det för att originalet gav upp väldigt snabbt. Nytt utförande med plast i ”låset” nu.Hur mkt kostar bandet?
Hej Tudor-gänget, den här var lite trevlig
TUDOR Unveils the Prince Chronograph One for Only Watch 2023
For Only Watch 2023, TUDOR is celebrating a classic chronograph from the ‘70s in a charming, modern way.www.tudorwatch.com
En bild på Tudor när det är torsdag skadar inte heller
torsdag it is
Snyggt! Nöjda med nya BB36?Min första Tudor-torsdag.
Är nöjd med BB36, gillar den blå nyansen på tavlan, jubileelänken med T-fit är skön och den verkar hålla tiden riktigt bra. Tror att @Cosmo har en BB39.Snyggt! Nöjda med nya BB36?
Stämmer bra att det är en 39aÄr nöjd med BB36, gillar den blå nyansen på tavlan, jubileelänken med T-fit är skön och den verkar hålla tiden riktigt bra. Tror att @Cosmo har en BB39.