Uncle Straps https://unclestraps.com/products/jubilee-bracelet-tudor-41mmRiktigt fin ! Vart har du köpt länken ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uncle Straps https://unclestraps.com/products/jubilee-bracelet-tudor-41mmRiktigt fin ! Vart har du köpt länken ?
Tack så Mycket ! Hur såg det ut med importen ? Blev det mycket dyrare ?
Kommer.Vilka skall på Nymans Tudorevenemang på Torsdag? jag skall dit hoppas att fler av er också skall dit.
Jag tänkte komma upp ifrån Göteborg Inte fått detaljerna än dock så inte bokat något tåg
Någon som har lite detaljer? Har hook svarat dig @Limeee eller @LANGEN[/USER
[/QUOTE]
Jag sålde en i bruksskick för 19k. Beroende på hur sliten din är så någonstans där i krokarna?Ska sälja en bb36 svart urtavla uttagen 2016/2017. Tecken på bruk finns men absolut inget anmärkningsvärt. Håller tiden bra. Original box med allt som fanns vid köp + oanvänd nato Strap följer med. Vad är ett fair pris att lägga ut för?
O jag knep en endast testad, uttagen några dagar tidigare här på forumet i maj i år för 26 så ja. Beror ju helt o hållet på skicketJag sålde en i bruksskick för 19k. Beroende på hur sliten din är så någonstans där i krokarna?
Avslutad - Tudor Black Bay 36 - svart - 79500
Till salu en Tudor Black Bay 36 från 2017 - fullset inklusive det gråa camouflagebandet och gamla lådan. Jag fick klockan i en bytesaffär för cirka två månader sedan och jag är andra ägaren. Klockan har i min ägo dessvärre inte använts nämnvärt. Vad jag vet så har klockan varit i rotation med...klocksnack.se
Overkligt snygg. Fint knäppt58:an kommer verkligen till sin rätt på hösten.
Du kan ju åka dit och köpa en på fredag eller lördag när alla är välkomna. Det är endast torsdag kväll som du behöver en inbjudan till eventet.Avundas er som skall på eventet. Försökte mig på en förfrågan men har hört mindre i respons. Man är ju lite sugen på en Tudor BB58 i brons alltså men säkert kört att få tag på.
Absolut sant. Kanske mer ett glas bubbel med andra klocknördar som lockar!Du kan ju åka dit och köpa en på fredag eller lördag när alla är välkomna. Det är endast torsdag kväll som du behöver en inbjudan till eventet.
Finns ju även en på KS under listpris:
Tillbakadragen - Tudor BB GMT vit
Säljes en oanvänd klocka (provade för foto) Tudor BB GMT med vit tavla på 41mm med referens M79830RB-0010. Både ex togs fram helt nya och avplastad i butik framför mig. Inget visningsexemplar med andra ord. Kompletta och uttagna i Belgien söndagen 13 augusti 2023. Jag har provat klockan och...klocksnack.se
Fan, den är riktigt grymSnart fyller denna 20 år
Kommer inte ihåg vad jag betalade till min 925:a har gör mig 2500 eller något sådant , men ring Nymans Västerås så hjälper dom dig