• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ska sälja en bb36 svart urtavla uttagen 2016/2017. Tecken på bruk finns men absolut inget anmärkningsvärt. Håller tiden bra. Original box med allt som fanns vid köp + oanvänd nato Strap följer med. Vad är ett fair pris att lägga ut för?

Jag måste ha en 79220b igen. Måste! Någon som har en de kan släppa? Dvs ETA-versionen. Ja jag har köpesannons ute. Två stycken sedan länge utan napp.

UretVintage har en men med trasigt insert så är inte intressant.

IMG_0335.png

IMG_0336.jpeg

Ska sälja en bb36 svart urtavla uttagen 2016/2017. Tecken på bruk finns men absolut inget anmärkningsvärt. Håller tiden bra. Original box med allt som fanns vid köp + oanvänd nato Strap följer med. Vad är ett fair pris att lägga ut för?
Jag sålde en i bruksskick för 19k. Beroende på hur sliten din är så någonstans där i krokarna?

Jag sålde en i bruksskick för 19k. Beroende på hur sliten din är så någonstans där i krokarna?
O jag knep en endast testad, uttagen några dagar tidigare här på forumet i maj i år för 26 så ja. Beror ju helt o hållet på skicket 👍🏼

Senast ändrad:
Avundas er som skall på eventet. Försökte mig på en förfrågan men har hört mindre i respons. Man är ju lite sugen på en Tudor BB58 i brons alltså men säkert kört att få tag på.

Avundas er som skall på eventet. Försökte mig på en förfrågan men har hört mindre i respons. Man är ju lite sugen på en Tudor BB58 i brons alltså men säkert kört att få tag på.
Du kan ju åka dit och köpa en på fredag eller lördag när alla är välkomna. Det är endast torsdag kväll som du behöver en inbjudan till eventet.

Finns ju även en på KS under listpris:

Du kan ju åka dit och köpa en på fredag eller lördag när alla är välkomna. Det är endast torsdag kväll som du behöver en inbjudan till eventet.

Finns ju även en på KS under listpris:
Absolut sant. Kanske mer ett glas bubbel med andra klocknördar som lockar! 😀

Tillbaka
Topp