Satan vad snygg!! :OJag blev lite nyfiken på hur BB58 skulle se ut med bezeln från BB58 Bronze. Ungefär så här då:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan vad snygg!! :OJag blev lite nyfiken på hur BB58 skulle se ut med bezeln från BB58 Bronze. Ungefär så här då:
Det där blev faktiskt väldigt bra. Skulle man kunna montera en länk från Rangern också? Då skulle man ju ha den perfekta klockan att bära med en höstig och mysig tweedkavaj. Trappstegslänk med falska nitar går bort helt och hållet.Jag blev lite nyfiken på hur BB58 skulle se ut med bezeln från BB58 Bronze. Ungefär så här då:
BB54 I blått. OWG-material.Hvis man skulle selge alt og kun ha en klokke? Denne:
- Ingen "gilt"
- 39mm gir magisk bærekomfort
- Ingen vintage "homage" med faux patina
- Ingen faux rivets
- Oysterlenke med T-Fit
- Fantastisk lume
- og det viktigste: faded blue
...eller P39 i flat blue og med ordentlig lume på viserne. Hvis/når det skjer....I'm out.BB54 I blått. OWG-material.
Vet inte om det är bilden som luras men den ser ju väldigt konstig ut tycker jag. Tavlan ser enorm ut. Det enda den nuvarande 58an behöver är ju t-fitSåg denna på annat forum - update på väg till BB58?
Photoshop rakt igenom. Proportionerna är helt fel och även jämförelsevis mellan de olika modellerna så ser alla jämnstora ut. Känns som att killen på Esquire suttit och dragit ut dem en efter en så att de ska se symmetriskt lika ut med varandra både för resp. klocka och per rad.Det kan se ut som BB58 slik den er i dag faktisk erstattes av denne med mindre fauxtina. Jo mindre fauxtina, jo bedre. Så er det bare å håpe at clasp er nå T-Fit.
Photoshop rakt igenom. Proportionerna är helt fel och även jämförelsevis mellan de olika modellerna så ser alla jämnstora ut. Känns som att killen på Esquire suttit och dragit ut dem en efter en så att de ska se symmetriskt lika ut med varandra både för resp. klocka och per rad.
Helt klart krävs ju en uppdatering. Men om man skulle ta bort gilt'en och den röda lum triangeln försvinner ju poängen med just "58". Killgissar att den kommer med uppdaterat verk och t-fit på sikt.Ja något ser ju helt klart off ut. BB58-linjen känns som ett naturligt steg att uppdatera så något kommer ju ske förr eller senare dock.
Jag ska dit! Hoppas på att många här från Tudor-tråden ska ditVilka skall på Nymans Tudorevenemang på Torsdag? jag skall dit hoppas att fler av er också skall dit.
Har ingen möjlighet att deltaga denna gång men ser fram emot den säljbonanza som kommer uppstå efteråtJag ska dit! Hoppas på att många här från Tudor-tråden ska dit
Jag kommer (svårast bli att välja klocka)Vilka skall på Nymans Tudorevenemang på Torsdag? jag skall dit hoppas att fler av er också skall dit.
Äntligen en länk
Riktigt fin ! Vart har du köpt länken ?
Äntligen en länk som är bekväm