Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow se där, grattisBlev ett köp, matchar ölen. Nöjd.
GrattisBlev ett köp, matchar ölen. Nöjd.
Roligt!Blev ett köp, matchar ölen. Nöjd.
Snyggt. Testade den igår också.Gör sig även bra i dagsljus! Nu ska det jobbas fram lite patina
Den är riktigt fin. Perfekt tid på året för en BB58 Bronze tycker jag. Grattis!Gör sig även bra i dagsljus! Nu ska det jobbas fram lite patina
Riktigt cool!! Grattis!Gör sig även bra i dagsljus! Nu ska det jobbas fram lite patina
BB58 Blue finns på plats. Var förbi och kikade idag.Takk for alle bildene!
Av alle bilder som er postet, er BB58 BLUE (39mm) ikke på ett eneste bilde eller i utstillingen? Sett kun 41mm men ingen BB 39mm med blå insert. Er det et tegn på at den blå BB58 39mm er på vei ut av sortimentet?
Takk.BB58 Blue finns på plats. Var förbi och kikade idag.
Det verkar som att den modell som kommer uppdateras härnäst är BB58.
Sen bör ju även BB som fick ett tunnare case för ett tag sedan sprida de dimensioner till övriga BB i den modellserien.
Sneaky, du fick mig och @Limeee på bild!Får tacka KS, Denke & Berns, Tudor, Nymans och Krons m.fl. för gårdagen.
Lite bilder:
Satan i gatan det var inte dåligt med två nyförvärv, grattis (igen)Avslutar veckan med ytterligare ett nyförvärv och tackar våra vänner på Nymans Ur som tagit Tudors Boutique till Sverige och bjöd på ett grymt event! Vi KSare får hålla tummarna på att det blir fler
Det är farligt att gå på eventSatan i gatan det var inte dåligt med två nyförvärv, grattis (igen)
Grattis! Sålde de svarta FXD i popupen också?Det är farligt att gå på event
Var det bara att knalla in i butik idag och langa upp lädret och få en svart FXD hem? Det lät så på personalen på eventet i alla fall. Hade hoppats gå hem redan därifrån med en, men de såldes ju inte på kvällen och i morse reste jag utomlands…
Detta har jag gått och fungerar på ett tag så snyggt!BB58 i stål med insert og urskive fra 925.
Og på Rangerlenken: