Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försöka går nog men skulle inte tro att det går att få ner priset på En P39, men pröva kostar inget.Är det någon som har koll på AD i Stockholm där det finns möjlighet att snacka med priset på en pelagos 39?
Drömklocka!!!Riktigt nöjd med den här!
Tänker du rabatt på den så får du nog tänka om.Är det någon som har koll på AD i Stockholm där det finns möjlighet att snacka med priset på en pelagos 39?
Men sluta vad bra det där ser ut. Just så skulle jag bära den också. Och jag som just bestämt för att jag inte kan peta in en sån mellan en blå Pelagos och en Ranger i samlingen och köpt en Ceramic istället. Nu åkte den här in på villhöver-listan igen…Strapmonster! Klär i allt.
Allt jag hör är att du inte har en svarttavlad pelagos!! Bör åtgårdas!Men sluta vad bra det där ser ut. Just så skulle jag bära den också. Och jag som just bestämt för att jag inte kan peta in en sån mellan en blå Pelagos och en Ranger i samlingen och köpt en Ceramic istället. Nu åkte den här in på villhöver-listan igen…
Fin klocka. Men är tröjan ut och in?Strapmonster! Klär i allt.
Bra observerat! Kvällen spenderades på akuten med toddlern, sen hem till koliknatt med minstingen för att stiga upp för dagen vid 0230. Då blir det som det blirFin klocka. Men är tröjan ut och in?
Allt jag hör är att du inte har en svarttavlad pelagos!! Bör åtgårdas!
Har diskuterats tidigare i tråden. Den går att köpa på Harrods hemsida numera. Tidigare var man tvungen att hämta ut den på plats.Harrods Black Bay inte längre en London-exclusive?
Blimey! The Harrods Tudor Black Bay Is No Longer A London-Only Exclusive
Is this a sign that the green bezel Black Bay is being discontinued?www.hodinkee.com
Värdig vinnareGrattis Tudor! Best sports watch of 2023 at Grand Prix d'Horlogerie de Genève - GPHG!