• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

🔪 79090 från arkivet. Saknar den ibland men snart kanske något nyare dyker upp…

IMG_0368.jpeg

Smileyn är svårslagen, även om blå 58 är väldigt trevlig
Yes, 58 är nog mest aktuell! Om möjligt ska jag försöka prova både svart och blå på länk. Nu svär jag i kyrkan men har nyligen införskaffat ett substitut till 58, Certina DS Action Diver 38 mm 😅 Givetvis inte Tudorklass men en mycket trevlig och kompakt modell.

Vad tycker du om ceramic? samma sak med 925, såg att båda låg ute nu
Ja det blir en kort romans!

Ceramic: Skittuff med boett i keramik och Tudor-gummibandet är riktigt skönt. Tycker dock den blir lite för mörk för min smak med allt i svart, hade föredragit en ljus urtavla som kontrast till boett och bezel.
Silver: Skitsnygg, förmodligen min favorit av alla BB58 tillsammans med bronsaren. Har dock annat som ska inhandlas så då får den ryka.

Så två grymma klockor men som inte har en blekaste chans mot Sub - Oldie But Goldie😎

IMG_2170.jpeg

Återigen i Tudortråden och åter på forumet efter liten svacka och andra saker i fokus. Njuter i solen med BB54. Sjukt nöjd med storleken på denna då den passar mina smala handleder perfekt. Funderar på att komplettera med Pelagos 39.

Tillbaka
Topp