Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Dagens nyförvärv!
Köpte du bronsen på Pop-upen i helgen?Bronsen mot en gammal trotjänare:
Jajamen! Fick även testa en som var två år gammal och hade fått duktigt med patina. Var riktigt ball tycker jagKöpte du bronsen på Pop-upen i helgen?
Två år?! Satan vad tiden går...Jajamen! Fick även testa en som var två år gammal och hade fått duktigt med patina. Var riktigt ball tycker jag
Kul, jag har en beggad sån sedan i våras. Jag hittade ett passande Nato på Tradera.Jajamen! Fick även testa en som var två år gammal och hade fått duktigt med patina. Var riktigt ball tycker jag
Grym den där!!!Dagens nyförvärv!
Yes, 58 är nog mest aktuell! Om möjligt ska jag försöka prova både svart och blå på länk. Nu svär jag i kyrkan men har nyligen införskaffat ett substitut till 58, Certina DS Action Diver 38 mm Givetvis inte Tudorklass men en mycket trevlig och kompakt modell.Smileyn är svårslagen, även om blå 58 är väldigt trevlig
Riktigt bra!Ha en fin TudorTorsdag
Lollipopen alltså, extremt smalt men väl värt att betala förHa en fin TudorTorsdag
Vad tycker du om ceramic? samma sak med 925, såg att båda låg ute nuFamiljebild
Ja det blir en kort romans!Vad tycker du om ceramic? samma sak med 925, såg att båda låg ute nu