Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för Rolex-tjafs? Har det smittat av sig till Tudor nu också eller har det varit sen gammalt?Vänner, vilken storlek på mejsel passar Tudorlänkar? Gick förbi en AD som inte kunde ta emot min Rangerlänk pga den sitter på min 58’a..Kanske lika bra att lära sig själv nu!
Det verkar så. Tror inte man för köpa länken löst längre utan att äga en ranger.Vad är det för Rolex-tjafs? Har det smittat av sig till Tudor nu också eller har det varit sen gammalt?
Trist. Förstår inte kontrollbehovet riktigt.Det verkar så. Tror inte man för köpa länken löst längre utan att äga en ranger.
Trist. Förstår inte kontrollbehovet riktigt.
Ah grymt, tack för insikt!GMTn brukar finnas tillgänglig hos de flesta AD omgående. Ingen gigantisk efterfrågan på dem längre upplever jag.
Ah grymt, tack för insikt!
en riktigt dum fråga (kanske), finns det fortfarande möjlighet till prutmån på 10% i denna värld trots inflation och annat hemskt?
förstår om du inte kan svara, är faktiskt mest nyfiken.
Tydligen. Jag hade även med mig en lös Rolexlänk och den fixade de en till länkbit till utan problem.. Visserligen hade jag klockan i fråga på handleden men kanske ska återkomma imorgon med en lös Tudorlänk och se om det ger bättre lyckaVad är det för Rolex-tjafs? Har det smittat av sig till Tudor nu också eller har det varit sen gammalt?
Gör ju en bara mer sugen att modifiera sin blackbay. Tycker rangerlänken göt sig bättre än originalet. Någon som har sett någon annan mer permanent modifiering? Skulle vara spännande att se hur den är med platt glas eller gudförbjude andra visare.Vad är det för Rolex-tjafs? Har det smittat av sig till Tudor nu också eller har det varit sen gammalt?
Gör ju en bara mer sugen att modifiera sin blackbay. Tycker rangerlänken göt sig bättre än originalet. Någon som har sett någon annan mer permanent modifiering? Skulle vara spännande att se hur den är med platt glas eller gudförbjude andra visare.![]()
Grattis till en fin klocka. Och idag är det den 5:e Januari 2024.
Grattis hörde av Robin igår att du hört av dig
Låter grymt, glöm inte att posta bild isf! Själv sugen på den kombonTänkte skaffa Uncle Seikos Jubilee-länk till BB54an. Den ska funka med T-fit claspen. Tror den kombon blir![]()
Självklart!Låter grymt, glöm inte att posta bild isf! Själv sugen på den kombon![]()