• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kanske frågat dig förut, hur upplever du det där hybridbandet? Går det att använda? Funderar på att införskaffa det till Ranger. För det där är väl Tudors hybrid armband?
Jag gillar det väldigt mycket ända är att det inte går att micro justera som med t-fit.
Stör mig inte att flärpen hamnat inåt heller.
Sen är väll 5000kr i det saftigaste lagret men har använt det nästan dagligen sen jag inskaffade det.

Japp tudor originalband

Bilagor

• IMG_0825.jpeg
    IMG_0825.jpeg
    299.2 KB · Visningar: 12
hallå i tråden, har hållit mig borta några år från hobbyn men nu har suget krupit sig på igen, är intresserad av en Black Bay Pro på länk, går det att knalla in och köpa hos en svensk AD i dagsläget utan att ställa sig i kö, hoppa på ett ben prata rövarspråk mm. Eller är det enklare att hålla koll på säljes här eller tex. Chrono24

Mvh

hallå i tråden, har hållit mig borta några år från hobbyn men nu har suget krupit sig på igen, är intresserad av en Black Bay Pro på länk, går det att knalla in och köpa hos en svensk AD i dagsläget utan att ställa sig i kö, hoppa på ett ben prata rövarspråk mm. Eller är det enklare att hålla koll på säljes här eller tex. Chrono24

Mvh
Kan fråga Nymans i Västerås idag annars är det bara och ringa dom.

Mvh
Det ska inte vara några problem alls att gå in till AD. :)

Mvh
Finns inne vara att slå en signal till Robin så löser han det, hälsa från mig.

Någon som spanat in GMTn i skyltfönstret i Stockholmsområdet vid visit?
Är supersugen på den mörka tavlan men vill kanske inte vänta i flera månader och tänkte därför om någon hade skymtat den (ser att den säljs på forumet i spridda skurar men ingen just nu)

Tillbaka
Topp