Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, han jobbar dock på en ny lösning för mindre handleder. Fick svar att det skulle ta 6-8 veckor när jag mailade i slutet av oktober. Verkar inte finnas än dockSen är den stora fråga: Ska man köra traditionellt Brushed/polished, eller Brushed? Jag är säkert trög, men fattar inte riktigt detta.
Måste man ha wristsize över 6,5 för att den ska funka med original T-fit claspen? Står så här på deras hemsida: Due to the longer size of the Tudor clasp, "no clasp" version will only fit if your wrist size is over 6.5".
Får hoppas att han hittat en lösning. Får du svar från honom med status, så hojta gärna till!Yes, han jobbar dock på en ny lösning för mindre handleder. Fick svar att det skulle ta 6-8 veckor när jag mailade i slutet av oktober. Verkar inte finnas än dock
- Finns en på KöpOSälj, men jag vet ingenting om klockan eller säljaren.Om någon känner för att skiljas från sin Pelagos LHD så skicka ett PM Har gjort en "Köpes" men den är ju lätt att missa.
Jo har koll på den Tyvärr lite för nytt för min tänkta budget.- Finns en på KöpOSälj, men jag vet ingenting om klockan eller säljaren.
Är du forfarande nöjd?Jag kan inte vara sämre jag.
Jag är fortsatt väldigt nöjd, trodde inte jag skulle uppleva att denna skulle sitta så mycket bättre på mig än GMTn jag hade tidigare men det gör den verkligen med sina 39mm, designen är jag svag för, den nya kronan och självklart t-fit claspenÄr du forfarande nöjd?
Hoppas du fick bra service i Västerås också.
925:ans helborstade case och tonen i silvret är fanimej snygg
Jag har faktiskt beställt ett stålband att testa på den men det hinner nog postas några bilder med detta waffle-gummit innanGärna mer bilder med det bandet!
Lova att du hör av dig om du tröttnar på den där! Sjukt bra!Tjuvstartar Tudortorsdagen.
Om ingen redan svarat dig; Det finns (eller fanns nyligen) en pre-owned inne på Krons. Såg ut som ny. Minns inte vilket år den var ifrån dock. Köp den så kan jag sluta fundera på den. : )Någon som spanat in GMTn i skyltfönstret i Stockholmsområdet vid visit?
Är supersugen på den mörka tavlan men vill kanske inte vänta i flera månader och tänkte därför om någon hade skymtat den (ser att den säljs på forumet i spridda skurar men ingen just nu)
Den verkar tyvärr redan vara såld, ser den inte på deras hemsida under pre owned.Om ingen redan svarat dig; Det finns (eller fanns nyligen) en pre-owned inne på Krons. Såg ut som ny. Minns inte vilket år den var ifrån dock. Köp den så kan jag sluta fundera på den. : )