Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt amatörmässig uträkning, ställde klockan mot fröken ur så att de var +-0 och så kom jag på att kolla av nu efter 256timmar och då gick den +10s mot fröken ur.Hur räknade du ut det? Finns det någon apparat man kan köpa för att kolla det?
Vilket gummi är detta?Tester Ranger på gummi og Power Walk.
Approved.
WB: https://wristbuddys.com/collections/straps-for-tudor-bb58Vilket gummi är detta?
Måste köpa en sån klocka !Helt amatörmässig uträkning, ställde klockan mot fröken ur så att de var +-0 och så kom jag på att kolla av nu efter 256timmar och då gick den +10s mot fröken ur.
Ja det finns maskiner att mäta med som urmakare har, finns även för oss lekmän i olika utföranden man kan koppla till mobilen/datorn
Finns väl även appar till mobilen som man kan använda
Såhär ser mätresultatet ut på min klocka från fabriken när de testade den innan den skeppades ut...på Master Chronometer klockorna får man login med certet för att komma åt att se spec om sin klocka.
Grattis och välkommen tillbaks i trådenDagens impulsköp.
Dyrt att åka till Västerås.
Men nu är jag tillbaks i tråden med min nya BB54.
Edit. Tack till Myy på Nymans för god service.
Fan så fint, grattis!Dagens impulsköp.
Dagens impulsköp.
Gratis!!!Dagens impulsköp.
Snygg, sitter som en smäck… grattis!Dagens impulsköp.
Stort grattis! Nämndes något om prisjustering för 2024?Dagens impulsköp.
Ja.Stort grattis! Nämndes något om prisjustering för 2024?
Tack snälla. Känns riktigt bra.Snygg, sitter som en smäck… grattis!
Inte så mycket som jag trodde och inte alls lika mycket som storebror som verkar ligga på runt 5% medans de modeller på Tudor som jag kollat ligger på ca2 % men har inte kollat alla modeller.Gott Nytt År och så kom årets prishöjning.
Kanske frågat dig förut, hur upplever du det där hybridbandet? Går det att använda? Funderar på att införskaffa det till Ranger. För det där är väl Tudors hybrid armband?