Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte så bra grejer att mäta med men ca 2,4mm från överkant på bezel till toppen på kristallen, jag tror dock att det är vinkeln på fotot och brytningar i kristallen som gör att det ser konstigt ut.Snygg! hur mycket sticker glaset upp från boet? Vid 12&22 ser det högt ut.
När är din köpt? Tudor har 5-års garanti så ska inte kosta dig någonting.Är det någon av oss som lämnat in sin bb58 för ruckning? Min går lite för långsamt för att jag ska vara helt nöjd. Skulle vilja få den justerad.
Någon som har en uppfattning om kostnad för det?
Den har några år på nacken, vet inte, har inte box och cert här. Men bra tänkt, ska kolla. Tack!När är din köpt? Tudor har 5-års garanti så ska inte kosta dig någonting.
https://www.tudorwatch.com/en/tudor-care/tudor-guarantee
Snygg! hur mycket sticker glaset upp från boet? Vid 12&22 ser det högt ut.
Har inte så bra grejer att mäta med men ca 2,4mm från överkant på bezel till toppen på kristallen, jag tror dock att det är vinkeln på fotot och brytningar i kristallen som gör att det ser konstigt ut.
Är det någon som vet vad gummiarmbandet med viklås till BB54 kostar nytt?
€650 har jag sett priser utomsocknes.Också nyfiken på detta!
Var precis inne och reserverade den i avvaktan på prisförslag i en inbytesaffär. Sorry…Vore underbart att få lite info om klockan, tack!
Hallåå där!Var precis inne och reserverade den i avvaktan på prisförslag i en inbytesaffär. Sorry…
Men jag hojtar till om affären inte blir av.
Ja alltför dyr, men för mig är det mellanskillnaden som blir intressant. Vi får se. Du försökte inte deala om priset på den?Hallåå där!
Ingen fara, tyckte den var lite dyr för just en 2020-modell
Men otroligt fin, var inne och provade den idag faktiskt
Du vet vem du ska sälja den till om du trött ar snabbt
Deala och deala… 5% kunde de erbjuda (jag är ingen storkund direkt men retail låter liksom mer lockande med det priset de har)..Ja alltför dyr, men för mig är det mellanskillnaden som blir intressant. Vi får se. Du försökte inte deala om priset på den?
Nä storkund är man väl inte, men har handlat av dem fyra eller fem gånger så återkommande kund i alla fall. Men de behöver komma ned i vart fall 10% på den. De behöver ju inte ens lämna sin beg-garanti på den då den fortfarande är under tillverkargaranti.Deala och deala… 5% kunde de erbjuda (jag är ingen storkund direkt men retail låter liksom mer lockande med det priset de har)..
Fyfan. DrömmenTräffade nyss inspirationen på fest!
Känns som att BB Pro hade gjort sig med förstoringsglas över datum ändå?Träffade nyss inspirationen på fest!