Ordningen återställd igen med en BB54 på armen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min gamla!Ordningen återställd igen med en BB54 på armen
![]()
Den har fått ett bra hem. Lovar att ta hand om den välMin gamla!![]()
Tackar som frågar!Hur gick det?!
Tackar som frågar!
Nytt försök krävs. Pappa har sagt, ös på nu så att du hänger med i trafiken!
Så hon kör nästan som vi andra.
Inspektörn konstaterade att hon kör bra, det märks att hon kört mycket, men behöver anpassa hastigheten.
Vi får helt enkelt ta ett omtag och köra lååångsamt.
Men det går nog bättre nästa vecka, med en bedömning i bagaget.
Blev väldigt nyfiken på detta! har du hör något mer?Yes, han jobbar dock på en ny lösning för mindre handleder. Fick svar att det skulle ta 6-8 veckor när jag mailade i slutet av oktober. Verkar inte finnas än dock
Nej tyvärrBlev väldigt nyfiken på detta! har du hör något mer?
Jag hoppas på en Chrono i 54 storlekVad tror ni i tråden? Släpper Tudor en färgvariation på BB54 i år? Kanske en blå som BB58?
Hehe why not! Mindre chronos är najs!Jag hoppas på en Chrono i 54 storlek![]()
Vad tror ni i tråden? Släpper Tudor en färgvariation på BB54 i år? Kanske en blå som BB58?
Jag drog iväg ett meddelande till honom och frågade. "should be available soon". Inte mer än en månadNej tyvärr
Synd bara att min redan är bortaJag drog iväg ett meddelande till honom och frågade. "should be available soon". Inte mer än en månad![]()
Brun tavla kanske, skulle ju vara årets färg 2024. Själv hoppas jag på en gilt-fri monochrom tavla, varför inte en helt basic svartvit BB58 eller BB54. Sen kommer säkert BB62.Vad tror ni i tråden? Släpper Tudor en färgvariation på BB54 i år? Kanske en blå som BB58?
Och en ny länk för Chronon?Älskar att Tudor tar ut svängarna = rosa krono
![]()
Jo, en JubileeOch en ny länk för Chronon?
Man kan ju hoppas att dom släpper länkalternativet iaf.Jo, en Jubilee
En mindre anpassning på länken från nya BB41 kanske då detta är inte en modell vi kommer får se i butik