Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg kombo, var kommer gummibandet ifrån?
Takk. Fra https://wristbuddys.com/collections/straps-for-tudor-bb58Grymt snygg kombo, var kommer gummibandet ifrån?
Talar bara för mig själv naturligtvis, men föredrar slät.Är i valet och kvalet mellan två tudor prince modeller. Vad skulle ni rekommendera?
74034 vs 74000 — alltså fluted bezel eller slät?
Hade nog valt med flutet bezel, pga döljer repor betydligt mer.Är i valet och kvalet mellan två tudor prince modeller. Vad skulle ni rekommendera?
Fluted - alla dagar! Bra val bägge två dock, såklart!Är i valet och kvalet mellan två tudor prince modeller. Vad skulle ni rekommendera?
Är du nöjd med den? Funderar på att köpa enMin första Tudor får hänga med på veckans resa, Köpenhamn, Riga, Helsingfors.
Löjligt nöjd men bara haft den i två dagar. Första intrycket är verkligen att den är bättre än jag trodde och då trodde jag ändå mycket om denÄr du nöjd med den? Funderar på att köpa en
HållerNu gäller det. Ska på uppkörning med dottern. Håll tummarna!
Hur gick det?!Nu gäller det. Ska på uppkörning med dottern. Håll tummarna!