Tudor torsdag är det tydligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bättre ut än vad mitt gjorde. Det verkar som att de har 2 olika band nu varav ett ”premium”? Är detta premium? Ser ju som du säger onekligen bra ut så kanske får ta och beställa ettGrymt gummi från Wristbuddys, sitter kanon på min 925. Så söker ni gummi till BB58 så rekommenderar jag detta har haft Vanguard förut men detta känns bättre.
Nu har de ju band som är gjorda för BB58 förut var det väl standardband,Ser bättre ut än vad mitt gjorde. Det verkar som att de har 2 olika band nu varav ett ”premium”? Är detta premium? Ser ju som du säger onekligen bra ut så kanske får ta och beställa ett
Kul att se en svart smiley luftas
KS15 ger 15 % i rabattNi blev jag riktigt sugen på att köpa ett gummi till 58:an. Sen känner jag ju mig själv och vet att klockan snart nog hamnar på länken igen i alla fall
Finns det någon ksrelaterad rabattkod till WB man kan använda @Been
Lenken i denne YT-videoen passer trolig bedre:Ska se om detta flat link-bandet från forstner är något att ha. Än så länge känns det bra. Tycker inte det skär sig mellan silvret och stålet. De polerade ytterlänkbitarna kanske hjälper till där. Eller vad säger panelen?
Intressant att de inte smalnar av, som annars en majoritet av liknande bandWB på Tudor er et flott alternativ, selv for en bracelet fanboy som meg.
Det är precis den jag har beställt. Fick inspiration ifrån just den videon du länkat Men dom skickade fel och jag blev ändå sugen på att testa att se vad jag känner med de polerade yttre länkbitarna. Vanligtvis hatar jag det men ville testa + orkar ej skicka tillbaka det. Det tog 3 veckor drygt att få hemLenken i denne YT-videoen passer trolig bedre:
Vi kör dem från 20mm till 18mm då det enligt mig är absolut bekvämastIntressant att de inte smalnar av, som annars en majoritet av liknande band
De smalner fra 20mm til 18mm. Trust me og mitt skyvelær.Intressant att de inte smalnar av, som annars en majoritet av liknande band
Prøv nå@loevhagen kan du dra ett PM t mig?
Den där är så bra, och som vanligt snygg bild.
Hej @HerrKlein snyggt armband, vad är det för nåt?Tudor Torsdag