Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Önskar också basic svartvitBrun tavla kanske, skulle ju vara årets färg 2024. Själv hoppas jag på en gilt-fri monochrom tavla, varför inte en helt basic svartvit BB58 eller BB54. Sen kommer säkert BB62.
Önskar också basic svartvithm BB62, är det Tudor Submariner då kanske?
Trist. Vad är anledningen till besöket?Tudorsöndag på djurakuten.
![]()
![]()
Hon har fått stressblåsa och springer på lådan hela tiden, medicinen vi fått funka inte så det är bara att åka in… får se om vi kommer undan med en seiko 5:a eller om vi går upp mot prospexTrist. Vad är anledningen till besöket?
Jag var på djurakuten med min hund förra julaftons natt. Kostade som Seiko 5-serie.
Om du gillar jubilee mer än oyster och 39 mer än 36 tycker jag det låter som ett bra köpnya black bay 39 med jubilee ett bra köp jämfört med föregående dvs bb36 på oyster?
jo sant! men skiljer en del i pris med.Om du gillar jubilee mer än oyster och 39 mer än 36 tycker jag det låter som ett bra köp![]()
Ja och det skiljer även i urverk från tidigare ETA/selitta till Tudors inhouse/kenissijo sant! men skiljer en del i pris med.
@Cosmo vet jag har haft båda och kanske har några tankar om dem?jo sant! men skiljer en del i pris med.
Vore intressant. Är ute efter en lite dressingare klocka.@Cosmo vet jag har haft båda och kanske har några tankar om dem?![]()
Ja men då skulle jag säga att nya på jubileet är dressigare.Vore intressant. Är ute efter en lite dressingare klocka.
Riktigt fin combo!Rotade fram mitt sailcloth från Artem och testar det på Tudorn.
![]()
Ja, blev rätt schysst! Gött med viklås ocksåRiktigt fin combo!
Är de banden värt priset och något du skulle rekommendera? Ser riktigt bra ut. Jag söker efter ett sailcloth som är förhållandevis mjukt att bära. Mot canvasband känslan. För billiga sailcloth kan vara hårda och obekväma är min erfarenhet.Rotade fram mitt sailcloth från Artem och testar det på Tudorn.
![]()
Hej du verkar ha koll på Pelagos har precis fått hem min Tudor P39, provade & handla hos uret.se. Gjorde en länkjustering kostnadsfritt hos Bergströms Göteborg utan problem !Pelagos 39 helt klart favoriten, men blå 42 poppar verkligen
![]()
Hej du verkar ha koll på pelagos, har precis fått hem min Tudor P39, provade & handla hos uret.se. Gjorde en länkjustering kostnadsfritt hos Bergströms Göteborg utan problem !P39 på Tudorthursday![]()
Nej inte vad jag vet och på de nya certen syns bara datum och serienummer.Hej du verkar ha koll på pelagos, har precis fått hem min Tudor P39, provade & handla hos uret.se. Gjorde en länkjustering kostnadsfritt hos Bergströms Göteborg utan problem !
Nu till min kommande fråga jag fick cert med datumstämplad & serienr på men nu vill jag ha reda på vart nånstans den är uttagen. Finns ingenstans där jag kan registrera den nånstans & se dess historik? Tidigare klockar jag har haft t ex Omega, Oris där har man sett direkt vid reg. Datum, butik & land etc men här hos Tudor finner jag ej någon sådan sida??
Uncle Seiko har.Hur var det nu, har för mig att jag sett att de fanns halvlänk till BB58?
Är det så eller något jag bara drömt?
Hur var det nu, har för mig att jag sett att de fanns halvlänk till BB58?
Är det så eller något jag bara drömt?
Rekommenderar helt klart banden sett till känsla och så. Priset är ju dock lite högt, särskilt med viklås till.Är de banden värt priset och något du skulle rekommendera? Ser riktigt bra ut. Jag söker efter ett sailcloth som är förhållandevis mjukt att bära. Mot canvasband känslan. För billiga sailcloth kan vara hårda och obekväma är min erfarenhet.
Den ör verkligen riktigt snygg!
Perfekt ow-klocka ändåDå var man owg med PRO![]()
Trevlig måndag