• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kör 1926an som dd_mange gör idag. Mkt snygga Tudor dykare här men vill slå ett slag för det övriga sortimentet också.
IMG_5768.jpeg

Beställde precis ett nytt gummi till min 925:a från Wristbuddys spännande att se om det är någon skillnad mot Vanguard som jag haft förut.
Någon som provat Wristbuddys gummi till BB58?

Senast ändrad:
Finns det någon här som kör med Tudors original gummi på sin BB54 och har en åsikt?
Funderar på om det är värt att komplettera med ett?

Beställde precis ett nytt gummi till min 925:a från Wristbuddys spännande att se om det är någon skillnad mot Vanguard som jag haft förut.
Någon som provat Wristbuddys gummi till BB58?
Hade ett från WB förra gången jag hade en 925 och det är okej. Inte lika tajt passform mot case men på så sätt lättare att få dit 😅

Tjena kingar!
Nån här som har koll på om dessa såldes på läder, och om det då finns något orginalspänne att leta rätt på?
1000026261.jpg

Oyster Prince Small Rose 7966/0

Jag köpte den för ett gäng år sedan på nitad Rolexlänk, men trivs bättre med den på läder.
Hade varit kul med korrekt lås.

Idag hände det!
Efter två bommade uppkörningar satte dottern det! Körkortet bärgat, 18 år och 2,5 veckor gammal.
20240125_165924.jpg

Första gången körde hon för fort tyckte inspektörn. Pappa hade hetsat på för mycket under träningen...
Andra blev ett stopp på fel ställe vid stopplikten. Avsaknad av linje innebar att hon stannade vid stoppskylten. Inte bra. Alldeles vid korsningen ska man stanna.
Men tredje gången gillt satt den! 🚙
Ikväll blir det kalas 🤩

Idag hände det!
Efter två bommade uppkörningar satte dottern det! Körkortet bärgat, 18 år och 2,5 veckor gammal.
20240125_165924.jpg

Första gången körde hon för fort tyckte inspektörn. Pappa hade hetsat på för mycket under träningen...
Andra blev ett stopp på fel ställe vid stopplikten. Avsaknad av linje innebar att hon stannade vid stoppskylten. Inte bra. Alldeles vid korsningen ska man stanna.
Ikväll blir det kalas 🤩
Fantastiskt, fira rejält ikväll!
(Nästan läge att köpa in en ny klocka för dig för att fira, behövs ju alltid en anledning till en ny klocka)🤪

Idag hände det!
20240125_165924.jpg

Ikväll blir det kalas 🤩
Grymt , alltid kul när barnen tar körkort

Tillbaka
Topp