#bluewatchmonday osv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag anmälde också det och fick till svar att de agerade på min anmälan och hade begränsat säljaren, och nu är annonsen bortaEtt bedrägeri på gäng på Blocket.
Har anmält annonsen med fick min anmälan avslagen.
Scammern annonserar en Bb54 med bild på Bb58. Gå in och anmäl ni med.
Förstår inte helt vad du menar? Jag antar att du menar BB41:an som påminner om Rolex datejust? Dvs INTE dykaren med vridning?Jag är en Oriskille som nu är inne på Tudor.
Jag är på väg att köpa en BB 41 (Svart tror jag) och undrar om man bortser från hur många versioner det finns av denna?
Finns det några fördelar respektive nackdelar med respektive version?
Nej jag menar Black Bay 41 med dykring HeritageFörstår inte helt vad du menar? Jag antar att du menar BB41:an som påminner om Rolex datejust? Dvs INTE dykaren med vridning?
Av den 41:an finns det väl bara två versioner?! Sen flera färger på urtavlan. Men om mitt antagande ovan är rätt så har den äldre versionen ett ETA-verk medans den nya har ett inhouseverk. Vad som anses ”bäst” råder det nog delade meningar om. Den äldre har f.ö oysterlänk medans den nyare har en typ av jubilee.
Personligen hade jag gått för den varianten som tilltalar dig mest estetiskt och inte lagt så stor vikt med ETA eller inhouse. Hoppas du hittar rätt
Nej jag menar Black Bay 41 med dykring Heritage
Kan ju ta en fråga till när jag ändå håller på.
Den gamla färgen Burgundy, är den lika som dagens ”röda” bezel?
Jag tycker inte den senaste ser Burgundy ut på de bilder jag sett.
Chisholm förklarar ganska bra. Dock har han inte valt att berätta just den versionen du tittar på. Mellanversionen, dvs Heritage 41 som också är den fetaste av alla versioner:Nej jag menar Black Bay 41 med dykring Heritage
Kan ju ta en fråga till när jag ändå håller på.
Den gamla färgen Burgundy, är den lika som dagens ”röda” bezel?
Jag tycker inte den senaste ser Burgundy ut på de bilder jag sett.
Du kan lämna banden i min brevlåda så får du tillbaka dom 1 aprilLite nya band på FXD, synd att man inte kan testa på handleden
Låter bra, kanske man till slut kan lura över dig på Team OctopodDu kan lämna banden i min brevlåda så får du tillbaka dom 1 april
Ser ju snyggt ut så långt det svarta där men blir inte det där octo-spännet väldigt stort? Känns lika biffigt på baksidan handen som de senaste Tudor clasparna.Lite nya band på FXD, synd att man inte kan testa på handleden
Jag tycker det funkar väldigt bra! Visst, det är ju ett ganska rejält spänne, påminner nästan lite om ett spänne som sitter på länk. Tycker dock att det ger en skön balans i vikt kontra boetten.Ser ju snyggt ut så långt det svarta där men blir inte det där octo-spännet väldigt stort? Känns lika biffigt på baksidan handen som de senaste Tudor clasparna.
Tudor gör grymma klockor! Tyvärr är inte all deras modeller särskilt jämställda…Jag är en Oriskille som nu är inne på Tudor.
Jag är på väg att köpa en BB 41 (Svart tror jag) och undrar om man bortser från hur många versioner det finns av denna?
Finns det några fördelar respektive nackdelar med respektive version?