Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte säga att om Tudor nånsin sätter datum på en FXD så ger jag upp hoppet om alla klocktillverkare men så kom jag på att de redan gjort det med kronografen så egentligen borde jag väl bara ge upp.Snackas ju en del om W&W för tillfället. Promotar inte att köpa denna homage (förutom banden som är mycket bra), men här finns i alla fall lite grönt som kanske finns i Tudors idé-låda…
Dom har verkligen lyckats med nyansen!Fantastisk klocka det här!
Helt klart! Klockren blå färgDom har verkligen lyckats med nyansen!
Som sagt är det denna:Behöver lite input från experterna här i Tudortråden. Överväger att skaffa den här: https://chrono24.app/tudor/submariner--id33219511.htm?SETLANG=en_SE&SETCURR=SEK
Är det ett vettigt köp? Är priset rimligt, givet att den är renoverad, är i behov av service etc.? Någonting specifikt som jag bör kolla upp innan jag slår till?
Är det du som säljer?Som sagt är det denna:
Avslutad - Tudor Submariner Snowflake 94110
Lägger upp denna igen med VIKTIG ny information, det har visat sig att tavlan är ommålad, syns på index och Swiss märkning. Bilder på slutet av annonsen som påvisar det som upptäckts. Så allt detta aside så säljer jag en Snowflake från 1981 med härlig patina och rejält med charm Kommer på...klocksnack.se
Jepp, har slängt ut frågan till några här på KS, så hoppas den stannar här Får nog räcka med en Tudor Sub för min del känner jag!Är det du som säljer?
Tycker baklocket ser skum ut? Och varför budar du på något du är osäker på?Tjena, har budat hem denna Tudor från tradera. Men börjar bli osäker på om det skulle kunna vara en kopia. Vad säger ni? Hade inte velat åka på en nitlott
Baklocket ser ytterst tveksamt ut och texten på tavlan ser också skum ut, men kan bli skevt ibland på bilder. Min magkänsla är negativ.Tjena, har budat hem denna Tudor från tradera. Men börjar bli osäker på om det skulle kunna vara en kopia. Vad säger ni? Hade inte velat åka på en nitlott
Jag såg också den på tradera. Blev otroligt osäker, avstår alltid om magkänslan. Det som jag reagerade först på var att skillnaden på färgen på texten och loggan hade en sådan markant skillnad.Tjena, har budat hem denna Tudor från tradera. Men börjar bli osäker på om det skulle kunna vara en kopia. Vad säger ni? Hade inte velat åka på en nitlott
32mm?Tjena, har budat hem denna Tudor från tradera. Men börjar bli osäker på om det skulle kunna vara en kopia. Vad säger ni? Hade inte velat åka på en nitlott
Precis, 75403
Är lite sugen på en klassisk Tudor Prince Date..
74000 (eller 74000n) verkar vara referenssen och jag har bara sett sådana med plexi. Kan någon berättä mer om när dessa tillverkades och om dessa också kommer med safirglas?
Ta nya bilder rakt framifrån.Tjena, har budat hem denna Tudor från tradera. Men börjar bli osäker på om det skulle kunna vara en kopia. Vad säger ni? Hade inte velat åka på en nitlott
Snyggt! Jämför gärna LHD vs 39mm med ett par bilder. Vilken är favoriten av de tre?Triss i Tudor
Södra Sverige?Pelagos og BBQ i februar. Magisk.
Sånn ca. i "gulebøyland". Gressplenen har våknet.Södra Sverige?