Du behöver köpa fler, inte bytaMåste konstatera att jag saknar den svarta. Long shot, men om någon sitter på en svart och är sugen på en blå så är det bara slira in i DM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du behöver köpa fler, inte bytaMåste konstatera att jag saknar den svarta. Long shot, men om någon sitter på en svart och är sugen på en blå så är det bara slira in i DM!
Wow, den skulle jag vilja ha. CWC SBS deluxe.
Vad tycker ni om denna? Reagerade och tog ett tag att inse att den är PVDad.
Från watches of espionage. Ser jäkligt fet ut.
Vad tycker ni om denna? Reagerade och tog ett tag att inse att den är PVDad.
Från watches of espionage. Ser jäkligt fet ut.
Möjligtvis jämnt lopp mellan den och submariner i någon formBB58 måste väl vara den mest annonserade klockan på k&s sedan den kom? Känns som jag ser jag fem nya annonser om dagen
BB58 måste väl vara den mest annonserade klockan på k&s sedan den kom? Känns som jag ser jag fem nya annonser om dagen
Glöm inte Explorer 1 (124270 då alltså). Haglar ju sådana på säljes.Möjligtvis jämnt lopp mellan den och submariner i någon form
För tillfället är det otroligt många faktiskt!Glöm inte Explorer 1 (124270 då alltså). Haglar ju sådana på säljes.
Bild för att hålla topic
Nja. Inte ens i närheten av BB58Möjligtvis jämnt lopp mellan den och submariner i någon form
Ja, 36mm Explorer är det inte direkt brist på hellerGlöm inte Explorer 1 (124270 då alltså). Haglar ju sådana på säljes.
Bild för att hålla topic
Du kanske ser saker jag inte gör?! Vid en sökning på respektive klocka finns det 2st BB58:a till salu på första söksidan. Motsvarande för submariner är 5st. Men anyhow, råder inte direkt brist på någon av demNja. Inte ens i närheten av BB58
Ja, 36mm Explorer är det inte direkt brist på heller
Jag skrev inte ”just nu”.Du kanske ser saker jag inte gör?! Vid en sökning på respektive klocka finns det 2st BB58:a till salu på första söksidan. Motsvarande för submariner är 5st. Men anyhow, råder inte direkt brist på någon av dem
Shit vad segt. Hoppas det löser sig fort. Alltså det där är ju helt galet haha? Att inte AD gör något heller?Vet inte om jag har otur eller om det är Tudor... Pelagos 39 fick jag lämna in - tavlan var skev så bezel alignment var off. Kolla denna bb54 på lume pluppen på bezeln, den är så jävla off hur gick detta igenom QC? Blir fett trött, kommer la ta +2 månader för dom att hosta upp en ny bezel som inte är skev...
Har också haft min beskärda del av QC-problem med min 58a. Först var gilt-markeringarna på bezelen rejält blekta. Och nu har den helt plötsligt tappa börjat tappa i tid, från att ha gått +2 sek till under -5 sek. Trots att klockan bara är 2 år gammal. I båda fallen har dock AD varit mer än behjälpliga.Vet inte om jag har otur eller om det är Tudor... Pelagos 39 fick jag lämna in - tavlan var skev så bezel alignment var off. Kolla denna bb54 på lume pluppen på bezeln, den är så jävla off hur gick detta igenom QC? Blir fett trött, kommer la ta +2 månader för dom att hosta upp en ny bezel som inte är skev...
Ja jag är inte orolig över att det inte kommer bli fixad, mest segt att dom släpper förbi så sjukt uppenbara fel. Sån skevhet på lumepluppen hade jag inte accepterat ens på en Seiko för 3k.Har också haft min beskärda del av QC-problem med min 58a. Först var gilt-markeringarna på bezelen rejält blekta. Och nu har den helt plötsligt tappa börjat tappa i tid, från att ha gått +2 sek till under -5 sek. Trots att klockan bara är 2 år gammal. I båda fallen har dock AD varit mer än behjälpliga.
Du skrev fem nya annonser om dagen. Tolkade givetvis det som ”fem nya annonser om dagen” och inte förr eller så. Anyhow, jag säger inte emot dig att det alltid finns någon att köpa. Men jag personligen står fast vid att det oavsett antal 58: or alltid finns fler subbar till salu. Men möjligt att jag har fel…Jag skrev inte ”just nu”.
Sen får du söka på mer än ”BB58” tex ”Black Bay 58”, ”blackbay 58” ”fifty-eight” ”fifty eight” och refnumret. Mm.
Jag skrev:Du skrev fem nya annonser om dagen. Tolkade givetvis det som ”fem nya annonser om dagen” och inte förr eller så. Anyhow, jag säger inte emot dig att det alltid finns någon att köpa. Men jag personligen står fast vid att det oavsett antal 58: or alltid finns fler subbar till salu. Men möjligt att jag har fel…