Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du årtal på denne?Submariner
Jadå, 1968.Vet du årtal på denne?
Något med elektricitet att göra? Typ milgauss inspereratNästa tisdag, 08:00.
Förra året var det någon som läkte alla Tudors W&W släpp några dagar tidigt.
Skulle vara tråkigt/kul om det händer igen, hatar att vänta
Rekommenderar att kolla hela klippet!Något med elektricitet att göra? Typ milgauss inspererat
Sedan tillkommer ändlänkarna om du inte vill använda de som är på länken…….Frågade AD hur mkt det skulle kosta för ett gummi till Bb54 (spänne + gummi).
2300 för gummit och 6100 för spännet, samt att dom ville ha 20% handpenning haha vafan händer??
A nä det visste jag och det är helt ok för mig.Sedan tillkommer ändlänkarna om du inte vill använda de som är på länken…….
Svart och rött är ju Tudors färger. Men delar i klippet i övrigt skulle väl eventuellt kunna hinta mot GMT.
Får GMT-vibbar av den här bakgrunden. Coke? Mycket svart och rött i klippet.
Jag tar gärna en utan gilt, tack.
PInk Panther, snygg.Hoppsan
Ja…men planeten och mot slutet en flashande galax (tror jag) och något som skulle kunna vara rymdstoft, börjar jag lite vildare fantasier om något helt nytt - kanske tar Tudor och (åter)lanserar en Space Dweller. Den kommer förstås inte heta Space Dweller, men ni förstår poängen.Svart och rött är ju Tudors färger. Men delar i klippet i övrigt skulle väl eventuellt kunna hinta mot GMT.
Håller med, det passar bättre utan giltJag tar gärna en utan gilt, tack.
Haha, lite Aqua Terra vibbar på den där.
Håller med men hade nästan varit ännu coolare med en grön Pelagos 39. Lite mer oväntat än en blå men kunde bli snuskigt bra (och så slipper man gilt).
Så blir det när MSN är snabb och missar reflektion av taket ..Haha, lite Aqua Terra vibbar på den där.