Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju den bästa utgåvan av modellenJag skulle vilja ha en sån här utan reklam och det kanske inte är helt omöjligt
- Ja, men den här vore ju ett kul komplement, gillar FXD-konceptet.Du har ju den bästa utgåvan av modellen
Ja, Red Bull på tavlan är ju en total dealbreaker.9
- Ja, men den här vore ju ett kul komplement, gillar FXD-konceptet.
- Precis, känns som en ”reklamklocka”Ja, Red Bull på tavlan är ju en total dealbreaker.
är tudorn i vitt en klocka som finns idag eller tror man tudor kommer släppa detta? den var väldigt fin.Fler
Grönt är skönt
Svart & Blått är gott
Det finns en vit gmt idag men inte med ”Batman” beselär tudorn i vitt en klocka som finns idag eller tror man tudor kommer släppa detta? den var väldigt fin.
Pratar vi rent handledsomfång så tror jag inte att den är för stor.Funderar på att införskaffa Black Bay 58 (M79030N-0001) men är osäker på om den är för stor för min 17 cm handled, någon som vet?
Du har ju testat vanliga BB.Funderar på att införskaffa Black Bay 58 (M79030N-0001) men är osäker på om den är för stor för min 17 cm handled, någon som vet?
Okey, jag trodde att den var större och bulkigare än Burgendy, men då vet jag tackar för svaren!Du har ju testat vanliga BB.
58an är mindre
En GMT i FXD case hade varit min dröm….Som vanligt är det enda jag drömmer om när det kommer till Tudor-släpp en GMT i 58-case. Men det kommer ju som vanligt inte ske nu heller.
Håller med!Underbar i solen
trevligt med målad tavla. vad är det för referens och hur stor är den?Måste fånga sista strålarna på balkongen. #SubNotSocks
79090 40mmtrevligt med målad tavla. vad är det för referens och hur stor är den?
Ser riktigt bra ut!Kolla nya kronan!