• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pnt

Rolex
2-Faktor
Black Bay med svart bezel utan fejklume har ju alla väntat på i evigheter 😳

IMG_2982.png
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Tudors prishopp mellan stål/brons och helguldare är lite smått bisarr och tror inte riktigt varumärket förmår bära upp det. Gissar att många tittar på annat håll när priset hoppar upp på den nivån så väldigt många tror jag inte de får sålt. Fantastisk klocka dock, ge mig den tavlan i bronsaren så slår jag till direkt på den och en bigpack citronsyra.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Precis så. Och med en ”steril” 41mm flagskäpps black bay. Tudor behöver inte släppa mer just nu! Tyckte bara att tre modeller var mindre än väntat
Kan ju sätta en femöring på att det är den "rena" svarta BB som kommer få deras marknadsavdelning att dräggla. En 50000 kr tillgänglig Sub-killer om de bara kan få den nya fabriken att faktiskt leverera produkter, det är ju en rysare.
 

RandyMarsh

Cartier
2-Faktor
BB58 GMT var det jag inte visste jag ville ha, men varför denna gilt?
Kanske bara jag som är allergisk 😂
BB41:an var däremot riktigt fin, om än kanske liiite tråkig release för Watched and Wonders.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Nya BBn ser väldigt trevlig ut. Lite synd på 41mm dock, är rädd att den blir för stor.
Du ska absolut prova den innan du avskriver. Jag har haft svårt för den äldre klossiga original BBn men när den röda kom med denna nya boetten testade jag i butik och den bär fantastiskt bra, vet inte om jag hade gissat på 41 mm om jag bara fått den på handen utan att ha en aning.
 

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
Du ska absolut prova den innan du avskriver. Jag har haft svårt för den äldre klossiga original BBn men när den röda kom med denna nya boetten testade jag i butik och den bär fantastiskt bra, vet inte om jag hade gissat på 41 mm om jag bara fått den på handen utan att ha en aning.
Ska testa den så fort den kommer till ADs, hoppas det blir snart.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Imho överträffar Tudor förväntningarna igen! Känns ändå som de är ett av få märken som levererar det folk skriker efter!
Personligen har jag hoppats i flera år på en gmt i 58:a case och tycker den nya gmt är riktigt bra. Tyvärr blir den dock med den färgmatchningen för lik min 58 OG. Men nu är bollen i rullning. Inom något år lär det komma någon färgmatchning som bryter av mer mot og. Och guldaren 🤤 dock är den aningen för pricey för min plånbok
 
Topp