Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
12.8mm, så absolut tunnare men inte lika tunn som vanliga BB58Tudors hemsida har låst sig för mig. Vet vi om nya bb58 är tunnare än gamla gmt/pro?
En riktigt hit känns det somBlack Bay med svart bezel utan fejklume har ju alla väntat på i evigheter
Den här blev ju bra trevlig med länk, en sån skulle jag vilja ha (om jag slapp betala för den)
Enig i att datumskivan känns onödig! Och alltså varför gummi ist. för jubilee... Helt bisarrt!Ser riktigt bra ut!
Gillar allt med den där förutom en enda grej… Varför skulle de kasta in en vitt datumskiva på den där?? No date och den hade varit perfekt
Aldrig tänkt på det där, men nu när du väl säger det! Inte snyggtDen här skulle jag vilja skippa!
Ja men rätt väntat ändå eftersom inte den ”vanliga” GMT eller BB58 går att få på jubilee. Hade varit jäkligt snyggt på det tror jag!Enig i att datumskivan känns onödig! Och alltså varför gummi ist. för jubilee... Helt bisarrt!
Jag ocksåDen här blev ju bra trevlig med länk, en sån skulle jag vilja ha (om jag slapp betala för den)
Tudors prishopp mellan stål/brons och helguldare är lite smått bisarr och tror inte riktigt varumärket förmår bära upp det. Gissar att många tittar på annat håll när priset hoppar upp på den nivån så väldigt många tror jag inte de får sålt. Fantastisk klocka dock, ge mig den tavlan i bronsaren så slår jag till direkt på den och en bigpack citronsyra.Jag också
Om man släpper en 58GMT som i princip hela marknaden skrikit unisont efter så får man väl se mäss-släppet som en succé bara där kan jag tycka?Vi får väl komma ihåg att tudor inte bara släpper klockor på w&w.
Så hoppas på mer spännande släpp senare i år. Det här kändes kanske lite fattigt
Precis så. Och med en ”steril” 41mm flagskäpps black bay. Tudor behöver inte släppa mer just nu! Tyckte bara att tre modeller var mindre än väntatOm man släpper en 58GMT som i princip hela marknaden skrikit unisont efter så får man väl se mäss-släppet som en succé bara där kan jag tycka?
Helt underbar måste jag säga!
Besked om skatteåterbäringen kom på Kivra samtidigt med presentationen från Tudor.
känns som ett tecken från högre makter.
Kan ju sätta en femöring på att det är den "rena" svarta BB som kommer få deras marknadsavdelning att dräggla. En 50000 kr tillgänglig Sub-killer om de bara kan få den nya fabriken att faktiskt leverera produkter, det är ju en rysare.Precis så. Och med en ”steril” 41mm flagskäpps black bay. Tudor behöver inte släppa mer just nu! Tyckte bara att tre modeller var mindre än väntat
Japp, den gillar jag nog mest so far!
Första tanken är att det är lite "mycket" som händer samtidigt med klockan.. den får nog växa lite på mig iaf
Du ska absolut prova den innan du avskriver. Jag har haft svårt för den äldre klossiga original BBn men när den röda kom med denna nya boetten testade jag i butik och den bär fantastiskt bra, vet inte om jag hade gissat på 41 mm om jag bara fått den på handen utan att ha en aning.Nya BBn ser väldigt trevlig ut. Lite synd på 41mm dock, är rädd att den blir för stor.
Ska testa den så fort den kommer till ADs, hoppas det blir snart.Du ska absolut prova den innan du avskriver. Jag har haft svårt för den äldre klossiga original BBn men när den röda kom med denna nya boetten testade jag i butik och den bär fantastiskt bra, vet inte om jag hade gissat på 41 mm om jag bara fått den på handen utan att ha en aning.