Har redan pudlat... krängde på min "flyer" dagen till ära. Originalet av BB GMT fortfarande designmässigt oöverträffad av Tudor dimensionerna är förstås vad dom är...- ”Flyer” brukar vara justerbar timvisare, de andra kallas ”Office”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har redan pudlat... krängde på min "flyer" dagen till ära. Originalet av BB GMT fortfarande designmässigt oöverträffad av Tudor dimensionerna är förstås vad dom är...- ”Flyer” brukar vara justerbar timvisare, de andra kallas ”Office”
Verkligen ofantligt mycket bättre design än den nya. Som förutom mer förlåtande dimensionerna inte har något som lockar.Har redan pudlat... krängde på min "flyer" dagen till ära. Originalet av BB GMT fortfarande designmässigt oöverträffad av Tudor dimensionerna är förstås vad dom är...
Ja då jävlar!! Satan vad man skulle bli förbannad. Men inte förvånad som du säger…De kan dra långt åt h-e om de ingejörar dit något som hindrar retrofit. Vilket inte är omöjligt…
- Trevligare utan ”Gilt”Har redan pudlat... krängde på min "flyer" dagen till ära. Originalet av BB GMT fortfarande designmässigt oöverträffad av Tudor dimensionerna är förstås vad dom är...
Den är off på bilden. Kan ju dock vara kamerans vinkel…Vet inte om det är bilden som lurars, men känns som att Tudor har problem med att centrera triangeln på bezel med tavlan prick kl 12?
Upplevde det på min brons och tycks se det på många andra också.
Dock inte på min sambos 54a.
Är det bilderna som lurar mig eller är den sne?
Stör mig
Helt enig och tycker denna jämförelse samt nu med nya Black Bay utan gilt, att det blir såååå påtagligt hur mycket cleanare look det blirVerkligen ofantligt mycket bättre design än den nya. Som förutom mer förlåtande dimensionerna inte har något som lockar.
Låter långsamt. Vilken AD?Pratade med min AD angående tilldelning och leveranstid på den nya BB58 GMT.
Fick till svar att de ännu inte fått någon exakt information om detta, men om de ska tro förhandssnacket så
blir leverans till kund inte är möjlig förrän någon gång till hösten……
Engströms Jkpg, de betonade dock att de kommer att få mer info under kommande eller nästa veckaLåter långsamt. Vilken AD?
Tycker Tudors releaser brukar landa snabbare. Fick ex min Pelagos 39 två månader från släpp.
Kan vara kameran som luras. Men upplevt det live också så är lite kluven hur det egentligen är..Den är off på bilden. Kan ju dock vara kamerans vinkel…
Va likadant när p39an kom. Ge det någon månadPratade med min AD angående tilldelning och leveranstid på den nya BB58 GMT.
Fick till svar att de ännu inte fått någon exakt information om detta, men om de ska tro förhandssnacket så
blir leverans till kund inte är möjlig förrän någon gång till hösten……
Va likadant när p39an kom. Ge det någon månad
Apropå nya GMT-58: har den t-fit?? Förutsätter att så borde vara fallet?! Och då bör det vara hyfsat nära till hands att det tids nog ska gå att komplettera blå och svart 58:a med. Annars kan Tudor också dra åt helvete
Den där är bra! Min favvo i dagens släpp. Blir sugen som attan. Skulle vilja se lite fler bilderBlack Bay med svart bezel utan fejklume har ju alla väntat på i evigheter
Den där är bra! Min favvo i dagens släpp. Blir sugen som attan. Skulle vilja se lite fler bilder
Är tavlan blank? Hoppas matt!
Den där är bra! Min favvo i dagens släpp. Blir sugen som attan. Skulle vilja se lite fler bilder
Är tavlan blank? Hoppas matt!
There's no camera in Adobe...Den är off på bilden. Kan ju dock vara kamerans vinkel…
Har samma problem på min 58a. De ville inte fixa det men verkade vara en vanligt problem när jag läste påVet inte om det är bilden som lurars, men känns som att Tudor har problem med att centrera triangeln på bezel med tavlan prick kl 12?
Upplevde det på min brons och tycks se det på många andra också.
Dock inte på min sambos 54a.
Är det bilderna som lurar mig eller är den sne?
Stör mig
Såg en video på tuben när bb54 släpptes angående detta men tydligen behövde man använda 58:ans ändlänkar för att det skulle passa.Hittade en lista på reservdelar på nätet.
I den så hade ändlänkar till BB58 och BB54 samma artikelnummer.
Har inte fått detta bekräftat ännu men jag är ganska säker på att man kan köpa länken till BB54 och montera på era 58'or om man vill ha T-fit.
Eller köra Ranger länken på BB54 vilket jag tror är en vinnande kombo.
Hej.Någon som har koll på om det går att köpa gummibandet till BB54an löst och vad i så fall det går lös på? Tackar