Tackar! Ja den där skjortan har jag ju sett att du också harTjusigt passar med Eton skjorta till suben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Ja den där skjortan har jag ju sett att du också harTjusigt passar med Eton skjorta till suben.
Vilka fantastiska skönheter ni besitter
I Skåne kan vi njuta av våren idag.
Köper man min får man samma klocka fast röd och för 17k billigareVi kan förvänta oss överprisade Tudors nu ett tag, i vanlig ordning från diverse handlare.
Däremot så förstår jag hur föregående talare menar.
Det är rätt osmakligt att handlaren köper en Tudor direkt från butik med syfte att kränga den vidare för 10 över list på hemmaplan. Känns sunkigt.
Troligtvis inget han nämner vid köp av klockan
Gissar att Tudor hellre ser att den går till en slutkund.
Men sen är det självklart upp till var och en om dom vill köpa för det priset eller ej.
Bra släpp från Tudor i övrigt och den nya GMTn väckte ett starkt villhöver behov
Ba ta loss bezeln och köra svart sprayKöper man min får man samma klocka fast röd och för 17k billigare
Proveniensen… personligen uttagen av Järdemar i Geneve och insmugglad på grönt i Landvetter.Köper man min får man samma klocka fast röd och för 17k billigare
Proveniensen… personligen uttagen av Järdemar i Geneve och insmugglad på grönt i Landvetter.
Rätt kostsamt att köpa länkar i efterhand så som jag har fattat det. AM-alternativ har jag ingen koll på. Är väl det + timvisaren som talar emot den. Ett bra objekt i övrigt skulle jag säga!Är denna något?
Tudor, Klockor - Varunummer 2 000 356
TUDOR, Prince Oysterdate, Submariner (200m=660ft), "T - Swiss - T", s.k. "Lollipop Hour Hand", Ref nr. 76100, Serie nr. 193611, Cal ETA 2824-2, Boett nr. 76100, herrur, 39 mm, stål, automatisk, plexiglas, datum, NATO-band, ca 1986.www.kaplans.se
Tydligen mer proveniens än buren av ökänd fixareProveniensen… personligen uttagen av Järdemar i Geneve och insmugglad på grönt i Landvetter.
Ja timvisaren är lite trött, länk går väl ändå att få tag på.Rätt kostsamt att köpa länkar i efterhand så som jag har fattat det. AM-alternativ har jag ingen koll på. Är väl det + timvisaren som talar emot den. Ett bra objekt i övrigt skulle jag säga!
I Skåne kan vi njuta av våren idag.
Hänger ju mycket på skick men väl ungefär som två moderna BlackBay, lite upp och ner beroende på hur välbevarat ex det är.den var tjusig, vad får man lägga upp ca för en liknande klocka?
sarkasmTydligen mer proveniens än buren av ökänd fixare
Ja det var förstått. Detsamma.sarkasm
- Den där var/är riktigt braKan man kalla det lill-TT idag? Senaste släppet är tilltalande men lyckligtvis inte tillräckligt för att ersätta gammel-BB
Yes, Tudor träffade skapligt rätt från början- Den där var/är riktigt bra
Jag tycker inte att fejknitarna är så pass galet att det är en hard pass. Jag tänker verkligen aldrig på det.Fejknitarna på länken förstör allt.
Har haft BB58 flera ggr och det är alltid nitarna som får mig att sälja.Jag tycker inte att fejknitarna är så pass galet att det är en hard pass. Jag tänker verkligen aldrig på det.
Har aldrig stört mig på det heller. Men det verkar verkligen vara en vattendelare.Jag tycker inte att fejknitarna är så pass galet att det är en hard pass. Jag tänker verkligen aldrig på det.
Snyggt och tack för trevlig affär (igen).Utökat till en Tudor-duo idag! Kunde inte låta bli att plocka den som @Fixxxer haft på K&S ett tag. Sjukt sugen på att komplettera med gummit
Kul, är också sugen på att testa ha en. Jäkla bra nyans.Utökat till en Tudor-duo idag! Kunde inte låta bli att plocka den som @Fixxxer haft på K&S ett tag. Sjukt sugen på att komplettera med gummit