• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dd_mange

Panerai
2-Faktor
Trevlig TT.
IMG_3093.jpeg
 

Urniss1

Cartier
2-Faktor

essGunnar

Audemars
2-Faktor
TudorTorsdag. I mine øyne er P39 Tudors moderne 5-digit Submariner.

IMG_7546.jpeg


IMG_7548.jpeg


IMG_7549.jpeg
Jag vet att titanet är en grej som gör att åsikter går isär men jag är ganska övertygad om att när man tittar tillbaka om ett antal år så kommer den allmänna uppfattningen vara att P39 var den bästa Tudorn i eran efter 1980. Tror den kommer stå sig med tiden på ett sätt som mycket annat kanske inte gör på samma sätt.
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Jag vet att titanet är en grej som gör att åsikter går isär men jag är ganska övertygad om att när man tittar tillbaka om ett antal år så kommer den allmänna uppfattningen vara att P39 var den bästa Tudorn i eran efter 1980. Tror den kommer stå sig med tiden på ett sätt som mycket annat kanske inte gör på samma sätt.

Urskiver med spreke farger er in vouge i en kort periode, mens et monokrome design ikke får all the rave - men er tidløst i en evighet og derfor alltid en vinner langsiktig. Heck, selv "gilt" er i ferd med å fade ut av vouge (ref. Tudors nye 41mm monokrome BB fra W&W 2024).
 

Yannick

Breitling
Då jag förstått att det inte går att köpa 5-star link officiellt till en tudor black bay 58. Någon som vet om man hitta en bra via 3e part?
 

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
Topp