Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har förstås helt rätt. Klockan har noll koppling till laget och dess färg. Det som gör mig lite förundrad är att du vet detta, trots nedan:Det hade nog varit en bättre inspelsvinkel
De har ju ridit vidare på vågen av Beckham + Inter Miami så klart
Väldigt självsäkert påstående:
![]()
Det intressanta är att Jay Chou var ansiktet vid lansering. Har för mig det var någon story om varför rosa och varför jubilee som de tryckte på. Detta verkar dock ha ”suddats ut”.Du har förstås helt rätt. Klockan har noll koppling till laget och dess färg. Det som gör mig lite förundrad är att du vet detta, trots nedan:
Tudor lanserar ett officiellt samarbete med Inter Miami, trycker på det rosa i Press Releasen. I samband med detta släpper dom en rosa version av klockan, delar ut den till spelarna i truppen och Tudor samt Beckham lägger ut nedan poster.
![]()
![]()
Snyggt, körde min på gummi ofta när jag hade den.TudorTorsdag
![]()
Grattis Norge!Hipp, hipp.
![]()