• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det trodde jag att den var. Inter Miami-rosa. Med beckham som frontfigur?
Det hade nog varit en bättre inspelsvinkel
Det är väl nån slags trippel? Inter Miami, Giro d'Italia och Jay Chou är ju alla rosa och anslutna till Tudor i en eller annan bemärkelse.. Inget uttalat om specifika sammarbeten och inga udda gravyrer på klockan.
De har ju ridit vidare på vågen av Beckham + Inter Miami så klart
Tudor är officiell partner till Inter Miami och även om just klockan specifikt inte nämns i den PR, så är klocksläppet länkat till detta skulle jag nog säga, givet pratet om just rosa i PR. Du får googla och kanske revidera ditt självsäkra uttalande 🙂😉
Väldigt självsäkert påstående:
IMG_4537.jpeg
 
Det hade nog varit en bättre inspelsvinkel

De har ju ridit vidare på vågen av Beckham + Inter Miami så klart

Väldigt självsäkert påstående:
IMG_4537.jpeg
Du har förstås helt rätt. Klockan har noll koppling till laget och dess färg. Det som gör mig lite förundrad är att du vet detta, trots nedan:

Tudor lanserar ett officiellt samarbete med Inter Miami, trycker på det rosa i Press Releasen. I samband med detta släpper dom en rosa version av klockan, delar ut den till spelarna i truppen och Tudor samt Beckham lägger ut nedan poster.

IMG_0699.png
IMG_0700.png
 
Du har förstås helt rätt. Klockan har noll koppling till laget och dess färg. Det som gör mig lite förundrad är att du vet detta, trots nedan:

Tudor lanserar ett officiellt samarbete med Inter Miami, trycker på det rosa i Press Releasen. I samband med detta släpper dom en rosa version av klockan, delar ut den till spelarna i truppen och Tudor samt Beckham lägger ut nedan poster.

IMG_0699.png
IMG_0700.png
Det intressanta är att Jay Chou var ansiktet vid lansering. Har för mig det var någon story om varför rosa och varför jubilee som de tryckte på. Detta verkar dock ha ”suddats ut”.

Om man går in på Tudors hemsida så nämns inte hans namn med Chrono Pink (den modellen hittar jag inte över huvudtaget).

Antagligen insåg Tudor att Beckham + Inter Miami med Messi i spetsen är en starkare trio och därmed pushar man mer åt det hållet.
Tydligen så tycker Inter Miami om Pelagos och Chrono Black/White…

Mao, vart är Chrono Pink?
 
Tillbaka
Topp