Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt niceNå panelen vad tycks om det gråa gummit
Bäst hittillsNå panelen vad tycks om det gråa gummit
Nice, har också införskaffat en ranger länk som borde dyka upp i veckan.SommerTudor.
Äntligen finns denna att få tag på.
Lite över list, men va 17, det svider nog över.
(Eller inte)
Det låg en ute precis när de släppts för ca 90 000 på c24 om jag kommer ihåg rätt. Den annonsen försvann illa kvickt.Äntligen finns denna att få tag på.
(Eller inte)
Ja, det kan jag tro. Såg en för styvt 500 innan lunch. Vad skall man säga?Det låg en ute precis när de släppts för ca 90 000 på c24 om jag kommer ihåg rätt. Den annonsen försvann illa kvickt.
Gillar det oranga till 925:anTack @Been för bra guidning med band byte
Ja det är samma list som de vanligaJa.
Enligt uppgift här i tråden har den samma listpris som de svarta och vita, dvs drygt 61kkr.
Skoj att de listar den som en ’Inter Miami’-model när den inte har något alls med Inter Miami att göra; även om det hade varit väldigt passande!Äntligen finns denna att få tag på.
(Eller inte)
Det trodde jag att den var. Inter Miami-rosa. Med beckham som frontfigur?Skoj att de listar den som en ’Inter Miami’-model när den inte har något alls med Inter Miami att göra; även om det hade varit väldigt passande!
Jag säger köööööp!
Det är väl nån slags trippel? Inter Miami, Giro d'Italia och Jay Chou är ju alla rosa och anslutna till Tudor i en eller annan bemärkelse.. Inget uttalat om specifika sammarbeten och inga udda gravyrer på klockan.Det trodde jag att den var. Inter Miami-rosa. Med beckham som frontfigur?
Skoj att de listar den som en ’Inter Miami’-model när den inte har något alls med Inter Miami att göra; även om det hade varit väldigt passande!
Jag säger köööööp!