Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cant waitNo problemo.
Riktigt fint!BB54 på en gammel vintage-reim jeg fikk laget til min Red Sub for mange år siden. Endelig kom reimen til nytte igjen.
Inte sett. Verkar inte vara på min heller..Är det någon som sett en bb54 där lumepluppen är off?
Lång väntetid??Fan vad snygg 54:an är, jag måste ha en sån!! Men svår att få tag i just nu
Ja och verkar inte ens finnas som provexemplar så att man kan testa storleken..Lång väntetid??
Har inte Krons prov ex?Ja och verkar inte ens finnas som provexemplar så att man kan testa storleken..
I inte förut när jag kollade.. Men får kolla med dem igen kanskeHar inte Krons prov ex?
54an är otvivelaktigt grymt snygg måste ärligt säga att den väckt intresset även hos mig och förstår charmen med den. Men… tycker 58an håller tronen fortfarande i mina ögon. Perfekta dimensioner med lite heft i sig, ordentlig karaktär med gilt och röd triangel, håller sig optimalt på knivseggen mellan vintage sub och modern dykare.Inte sett. Verkar inte vara på min heller..
Allt är ju smaksak. Har även ägt 58 vilket och satt bra, men tycker att 54 sitter lite bättre. Men allt är som sagt smaksak. Det jag saknar på 58 är T-Fit. Haft mycket nytta av den vid varmare dagar..54an är otvivelaktigt grymt snygg måste ärligt säga att den väckt intresset även hos mig och förstår charmen med den. Men… tycker 58an håller tronen fortfarande i mina ögon. Perfekta dimensioner med lite heft i sig, ordentlig karaktär med gilt och röd triangel, håller sig optimalt på knivseggen mellan vintage suv och modern dykare.
Jo definitivt, hur den bärs och sitter är viktigt! Kör med en 5mm bracelet extension (från Steel Reef som han kallar sig nu) och en US half link och fått perfekta kombon! Nu måste jag också se om jag kan testa 54an om jag får chansen.Allt är ju smaksak. Har även ägt 58 vilket och satt bra, men tycker att 54 sitter lite bättre. Men allt är som sagt smaksak. Det jag saknar på 58 är T-Fit. Haft mycket nytta av den vid varmare dagar..
Såg nåt på insta ang "Steel Reef". Nån form av justering på claspen? Ja testa bb54. Tycker den sitter perfekt på mina 17.5cm handleder och då menar jag perfekt. Dvs inte för liten och inte för stor. Lug 2 lug är ju 46mm. Tycker Tudor verkligen fick till måtten perfekta på denna...Jo definitivt, hur den bärs och sitter är viktigt! Kör med en 5mm bracelet extension (från Steel Reef som han kallar sig nu) och en US half link och fått perfekta kombon! Nu måste jag också se om jag kan testa 54an om jag får chansen.
Kan den være begge deler? Noen dager er den verdens beste - og andre dager kjedelig -> Helt avhengig av eget mood den dagen. I alle fall har jeg det slik. Noen dager er en bestemt klokke fantastisk og andre dager er den samme klokken ... meh.Kan inte bestämma mig om denna klockan är skit tråkig eller världens bästa
Kan mycket väl vara så som du sägerKan den være begge deler? Noen dager er den verdens beste - og andre dager kjedelig -> Helt avhengig av eget mood den dagen. I alle fall har jeg det slik. Noen dager er en bestemt klokke fantastisk og andre dager er den samme klokken ... meh.
Japp, en länk som sätts på längst mot claspen istället för en vanlig länk, och som snabbt och enkelt kan förlängas med 5mm. Som typ Rolex extension links.Såg nåt på insta ang "Steel Reef". Nån form av justering på claspen?