• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan nån av wissarna slänga upp en bild på BB54/58 med Bondnato? ”rött/oliv”

IMG_1781.jpeg
 
På den här 58an ser de inte ut som damm utan snarare att metallen under färgen träder fram. Svårt att få de på bild. Någons bb som har samma ”problem”?
 

Bilagor

  • IMG_9193.jpeg
    IMG_9193.jpeg
    163.9 KB · Visningar: 3
Inte sett. Verkar inte vara på min heller..
1000016116.jpg
54an är otvivelaktigt grymt snygg 🤩 måste ärligt säga att den väckt intresset även hos mig och förstår charmen med den. Men… tycker 58an håller tronen fortfarande i mina ögon. Perfekta dimensioner med lite heft i sig, ordentlig karaktär med gilt och röd triangel, håller sig optimalt på knivseggen mellan vintage sub och modern dykare.
IMG_4349.jpeg
 
54an är otvivelaktigt grymt snygg 🤩 måste ärligt säga att den väckt intresset även hos mig och förstår charmen med den. Men… tycker 58an håller tronen fortfarande i mina ögon. Perfekta dimensioner med lite heft i sig, ordentlig karaktär med gilt och röd triangel, håller sig optimalt på knivseggen mellan vintage suv och modern dykare.
IMG_4349.jpeg
Allt är ju smaksak. Har även ägt 58 vilket och satt bra, men tycker att 54 sitter lite bättre. Men allt är som sagt smaksak. Det jag saknar på 58 är T-Fit. Haft mycket nytta av den vid varmare dagar..😁
 
Allt är ju smaksak. Har även ägt 58 vilket och satt bra, men tycker att 54 sitter lite bättre. Men allt är som sagt smaksak. Det jag saknar på 58 är T-Fit. Haft mycket nytta av den vid varmare dagar..😁
Jo definitivt, hur den bärs och sitter är viktigt! Kör med en 5mm bracelet extension (från Steel Reef som han kallar sig nu) och en US half link 😬 och fått perfekta kombon! Nu måste jag också se om jag kan testa 54an om jag får chansen. 🤪
 
Jo definitivt, hur den bärs och sitter är viktigt! Kör med en 5mm bracelet extension (från Steel Reef som han kallar sig nu) och en US half link 😬 och fått perfekta kombon! Nu måste jag också se om jag kan testa 54an om jag får chansen. 🤪
Såg nåt på insta ang "Steel Reef". Nån form av justering på claspen? Ja testa bb54. Tycker den sitter perfekt på mina 17.5cm handleder och då menar jag perfekt. Dvs inte för liten och inte för stor. Lug 2 lug är ju 46mm. Tycker Tudor verkligen fick till måtten perfekta på denna...😁
 
Tillbaka
Topp