Sådan far, sådan son.Tudor gav strikta regler att den bara ska säljas till influensers, troligen för att skapa hajp via sociala medier osv. Tycker Tudor börjar tappa det på riktigt dessvärre, trist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådan far, sådan son.Tudor gav strikta regler att den bara ska säljas till influensers, troligen för att skapa hajp via sociala medier osv. Tycker Tudor börjar tappa det på riktigt dessvärre, trist.
Jag vill. : )Ingen som vill bli av med rubberb gummi till tudor ceramic?![]()
HalmstadMycket trevlig och lyckad GMT. Hoppas Tudor fortsätta utveckla varianter på denna. Sitter och funderar på vart du är, vilken stad har så bred kanal? Skulle gissa på Malmö eller Göteborg i brist på bättre insikt. Eller Norrköping kanske? KS vs På Spåret.![]()
Enig. Det rätta hade imho varit en cool kronografSer bra ut, men förstår fortfarande inte hur en dykarklocka passar in på en racing-bana…
Exakt.Enig. Det rätta hade imho varit en cool kronograf
"Jamen hallå James Bond hade ju faktiskt en dykare på armen när han körde F1!!"Ser bra ut, men förstår fortfarande inte hur en dykarklocka passar in på en racing-bana…
”Pics or it didn’t happen”"Jamen hallå James Bond hade ju faktiskt en dykare på armen när han körde F1!!"
@David71 tänker att det är skapligt standard i branschen att namnet står på tavlorna och verkar komma på fler och fler Tudors. Inget som stör mig alls, inte ens tänkt tanken. Men i detta fall är jag enig om att det är olyckligt designat, med en kort och en lång textrad.Enig. Kul färg på tavlan. I övrigt relativt platt
Hold din kæft va bra tavlan är, ser korning och vintaginerad utSkönt väder med 58GMT![]()
![]()
Tänkte tanken om vitt men vettefasen vad jag tycker om dessa från Wristbuddys. Inte lika ”flush” mot boetten som exempelvis Vanguard-gummi, något som mer känns än syns. Kanske har att göra med vilka springbars som används?
![]()
![]()
/e
![]()
![]()
Den blåa kusinen hälsarTudorTorsdag med lollipop som vanligt
![]()
Otroligt bra! Tror jag behöver en blå också faktisktDen blåa kusinen hälsar
![]()
Det tror vi också!Otroligt bra! Tror jag behöver en blå också faktiskt![]()
Har beställt från Helvetus (älskar namnet) och inväntar leverans. Kan återkomma med utlåtande.Tänkte tanken om vitt men vettefasen vad jag tycker om dessa från Wristbuddys. Inte lika ”flush” mot boetten som exempelvis Vanguard-gummi, något som mer känns än syns. Kanske har att göra med vilka springbars som används?
![]()
![]()
/e
![]()
![]()
Låter bra. Tycker deras gummin ser likadana ut som WBs men inväntar dina tankar.Har beställt från Helvetus (älskar namnet) och inväntar leverans. Kan återkomma med utlåtande.
De har många färger: https://www.helvetus.com/collections/tudor
Otroligt bra! Tror jag behöver en blå också faktiskt![]()
ALLA förtjänar en blå.Det tror vi också!
Ja det intalar jag mig själv också, håller span på C24 osv.ALLA förtjänar en blå.