• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Mycket trevlig och lyckad GMT. Hoppas Tudor fortsätta utveckla varianter på denna. Sitter och funderar på vart du är, vilken stad har så bred kanal? Skulle gissa på Malmö eller Göteborg i brist på bättre insikt. Eller Norrköping kanske? KS vs På Spåret. :)
Ja, den är bra.
Kan man önska sig en chronograf i samma boett tro?

Västkusten stämmer. Det ser man på de mörka molnen.….
Som skylten på bilden säger, Sveriges Golfhuvudstad. Halmstad såklart.
 

DavidB.

Breitling
Jag är sugen på att köpa ett Uncle Jubilee till min Black Bay Heritage 41mm. 79230R

Undrar om någon har nån erfarenhet om den faktiskt passar till 41mm eller om den gör sig bättre på BB58, 39mm.

Och om man ska köpa, vill man ha All Brushed, eller Brushed/Polished

Tack på förhand!
 

RandyMarsh

Cartier
2-Faktor
Tudortorsdag och första semesterdagen för sommaren 😎
(Bilen är givetvis parkerad)
IMG_4355.jpeg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Enig. Det rätta hade imho varit en cool kronograf
Exakt.
De hade kunnat göra en kronograf med blå urtavla och dykaren med rosa urtavla.

Hur svårt kan det vara att hålla reda på sporterna och dess utrustning.

Vill gärna se någon som ska åka runt Nürburgring men kan inte starta förrän sitt dykarurs sekundvisare kommit till kl. ’12’
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Tänkte tanken om vitt men vettefasen vad jag tycker om dessa från Wristbuddys. Inte lika ”flush” mot boetten som exempelvis Vanguard-gummi, något som mer känns än syns. Kanske har att göra med vilka springbars som används?
IMG_4799.jpeg
IMG_4798.jpeg


/e
IMG_4800.jpeg
IMG_4801.jpeg
 

308

Cartier
2-Faktor
Tänkte tanken om vitt men vettefasen vad jag tycker om dessa från Wristbuddys. Inte lika ”flush” mot boetten som exempelvis Vanguard-gummi, något som mer känns än syns. Kanske har att göra med vilka springbars som används?
IMG_4799.jpeg
IMG_4798.jpeg


/e
IMG_4800.jpeg
IMG_4801.jpeg

Den där ☝️, en segelbåt och en back öl 😎

Snyggt!!!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Tänkte tanken om vitt men vettefasen vad jag tycker om dessa från Wristbuddys. Inte lika ”flush” mot boetten som exempelvis Vanguard-gummi, något som mer känns än syns. Kanske har att göra med vilka springbars som används?
IMG_4799.jpeg
IMG_4798.jpeg


/e
IMG_4800.jpeg
IMG_4801.jpeg
Har beställt från Helvetus (älskar namnet) och inväntar leverans. Kan återkomma med utlåtande.

De har många färger: https://www.helvetus.com/collections/tudor
 
Topp