• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag är sugen på att köpa ett Uncle Jubilee till min Black Bay Heritage 41mm. 79230R

Undrar om någon har nån erfarenhet om den faktiskt passar till 41mm eller om den gör sig bättre på BB58, 39mm.

Och om man ska köpa, vill man ha All Brushed, eller Brushed/Polished

Tack på förhand!
Uncle Seiko har band för olika Tudor modeller som BB58 men även för 41mm modeller så då bör väl de som är för 41mm modellerna passa? Jag har beställt brushed/polished, tycker inte att ett jubilee armband brushed ser särskilt snyggt ut.
 
Hälsningar från Grekland. T-fit får arbeta i värmen, d bra 🙂
IMG_4838.jpeg
IMG_4837.jpeg
 
Bra passform?
Jag upplever att det är betydligt svårare att byta band/länk på 925:an än vad det är på min Blå BB58, men det kanske bara är jag som är okunnig.
Det är precis som du säger. Hålen i luggarna kan omöjligt vara placerade på samma ställe likt 58orna i stål så det är rätt bökigt att få till tyvärr. Men det går 😅
 
Börjar bli sugen på att testa Uncle strap jubele på min Bb58. Hel borstad eller med polerade mitt bitar är frågan. Har ni några trevliga inspo bilder? 😎
 
Tillbaka
Topp