Ja det intalar jag mig själv också, håller span på C24 osv.ALLA förtjänar en blå.
Tills dess får jag väl nöja mig med denna som sitter på idag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det intalar jag mig själv också, håller span på C24 osv.ALLA förtjänar en blå.
Besviken på det svarta som har ”blödit”?Låter bra. Tycker deras gummin ser likadana ut som WBs men inväntar dina tankar.
Så här såg ändarna ut på det vita, inte jättekul. Tycker även gummit luktar rätt starkt, åt det kemiska hållet.
Delvis. Inte jordens undergång då som du säger syns det inte men kostar gummit närmare 900 spänn så kanske man kan förvänta sig en viss nivå. Tycker inte passformen var helt suverän heller.Besviken på det svarta som har ”blödit”?
Så kan curved-end gummin se ut. Inget att bry sig då du aldrig ser det när gummit är på klockan
Ruggigt bra den medJa det intalar jag mig själv också, håller span på C24 osv.
Vilken är favoriten?Tudor FTW. Det er rart å se så mange «like» Tudor. Er man objektiv, så er det full retard å ha såpass like klokker. Men, hey, hvem har sagt at klokkehobbyen skal være rasjonell? Ingen.
- 50/50 stål og titan
- 42mm, 39mm og 37mm
- Blått og sort
- Fauxtina og hvitt
- 20ATM til 50ATM
- Heliumventil og ingen ventil
- Lenke og gummi (vel, alle har egentlig lenke)
- Snowflake timeviser og en buttplug
- T-Fit, ingen fit og "ingeniørfit"
- Roterende bezel og fast bezel
- Firkantede timemarkører og runde
- Skrukrone på "rett" side og "feil" side
Gissar på p39Vilken är favoriten?
Vilken är favoriten?
Sätter mina pengar på BB58Gissar på p39
First pass: BB58 blå, BB54, P42 blå og P39.Vilken är favoriten?
Artig å se en LHD der.Bra klockspaning med 58:an i London idag. Sett mycket fint, men nedan bilder passar ju här i tråden. Bra utbud på Tudor här i London måste jag säga
Hade faktiskt varit helt otrolig…Drömmer mig bort om en BB58/BB54 i nedan utförande..
Ja det var kul att se ett så fint och omfattande utbudArtig å se en LHD der.
Jäkligt vacker!Ja det intalar jag mig själv också, håller span på C24 osv.
Bra val! Spännande att se vilken som är favoritenIdag tänkte jag dra till Bergströms och testa BB58, Pelagos samt BB GMT. Jag känner att det börjar bli dags för mig att köpa en Tudor, svårt att välja modell och kombination dock...
Pelagos FXD M25707B/24-0001 är favoriten egentligen, men tror L2L är för lång för min handled. Tudor submariner hade också varit intressantBra val! Spännande att se vilken som är favoriten
Då blev det en GMT pepsi med svart urtavla. Hittade ett bra erbjudande och bör vara hos mig inom 1-2 veckor. Pelagos var tyvärr alldeles för stor.Idag tänkte jag dra till Bergströms och testa BB58, Pelagos samt BB GMT. Jag känner att det börjar bli dags för mig att köpa en Tudor, svårt att välja modell och kombination dock...
Grattis! Du får posta lite bilder sen när du fått hem denDå blev det en GMT pepsi med svart urtavla. Hittade ett bra erbjudande och bör vara hos mig inom 1-2 veckor. Pelagos var tyvärr alldeles för stor.
Absolut!Grattis! Du får posta lite bilder sen när du fått hem den
Jag har nu inte en länk från uncle, men en från Forstner.Jag är sugen på att köpa ett Uncle Jubilee till min Black Bay Heritage 41mm. 79230R
Undrar om någon har nån erfarenhet om den faktiskt passar till 41mm eller om den gör sig bättre på BB58, 39mm.
Och om man ska köpa, vill man ha All Brushed, eller Brushed/Polished
Tack på förhand!