Perfekt fiskeklocka
Pelagos fick följa med på spa idag
Jag hakar på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt fiskeklocka
Pelagos fick följa med på spa idag
Jag hakar på!
Båda snygga men röstar på curved!Tropic eller Curved?
Normalt så liker jeg ikke åpningen mellom urkassen (boetten) og gummireimen, men ... tropic passer blå BB58 bra, synes jeg.
Den första tycker jag. Är det tropic?Tropic eller Curved?
Normalt så liker jeg ikke åpningen mellom urkassen (boetten) og gummireimen, men ... tropic passer blå BB58 bra, synes jeg.
Kanskje en Curved Tropic kunne vært noe? Har ikke sett noen lage en slik...Båda snygga men röstar på curved!
Ja. Se her: https://bulangandsons.com/blogs/lifestyle/the-tropic-topic-the-iconic-rubber-watch-strapDen första tycker jag. Är det tropic?
Jag gillade tropic mest faktisktTropic eller Curved?
Tropic alla dagar i veckanTropic eller Curved?
Tropic var riktigt bra på den!Tropic eller Curved?
Såg den annonsen också och skulle tänka ett varv och då föll den ur mitt minne. Snyggt,, och grattis!Hej allihop.
Hittade en Tudor North Flag till salu på forumet.
Kom överens snabbt med en görtrevlig säljare - fast han bodde en bit bort...
Det blev en lördag på Tåg, Tur och retur till Sthlm.
Klockan är underbar, sitter som en smäck - nästan - på armen.
Hoppas Tudorgänget är lika snälla som Sinn-folket där jag vart mycket tidigare
Saknar dock en extra länkbit för att få till den exakta passformen på länken.
A) Ngn som har en?
B) Ser länkbitar till andra Tudors på ex eBay. Är länken på NF likadan som BlackBay etc?
Alltså, skulle det passa med att beställa en sådan?
Villhöver i mitt liv!Ny Tudoruke med BB54.
Trevligt att träffas och hoppas klockan ska vara till glädje länge.Hej allihop.
Hittade en Tudor North Flag till salu på forumet.
Kom överens snabbt med en görtrevlig säljare - fast han bodde en bit bort...
Det blev en lördag på Tåg, Tur och retur till Sthlm.
Klockan är underbar, sitter som en smäck - nästan - på armen.
Hoppas Tudorgänget är lika snälla som Sinn-folket där jag vart mycket tidigare
Saknar dock en extra länkbit för att få till den exakta passformen på länken.
A) Ngn som har en?
B) Ser länkbitar till andra Tudors på ex eBay. Är länken på NF likadan som BlackBay etc?
Alltså, skulle det passa med att beställa en sådan?
Blir inte bättre än så, för egen del det bästa Tudor släppt i modern väg. Din sub är dock svårslagen Kan sakna min gamla 79090 emellanåt.Fick tillbaka min gamla Tudor FXD MN ️
Boom! Kom ett paket idag så nu får man posta här igen
Nu ska den bara plastas av och länken kortas!
Fick? Har du gått och blivit en sån där ”influencer” att du blir sponsrad av Tudor?Fick tillbaka min gamla Tudor FXD MN ️
Hahah I wish! Fick äran att byta tillbaka den, så fick offra en Omega men fick den härFick? Har du gått och blivit en sån där ”influencer” att du blir sponsrad av Tudor?
Underbart att det finns fler som gör återköp och kör favoriter i reprisHahah I wish! Fick äran att byta tillbaka den, så fick offra en Omega men fick den här
Ja vi kanske får göra en sån tråd! Är nog ett 10-tal modeller som jag ägt minst 2 ggr av exakt samma modell Men man vet ju liksom vad man får gång 2 man köper den modellenUnderbart att det finns fler som gör återköp och kör favoriter i repris
Något för dig och mig @Limeee = Tråden om återköp
Mitt rekord ligger på 7 stycken BB36.Ja vi kanske får göra en sån tråd! Är nog ett 10-tal modeller som jag ägt minst 2 ggr av exakt samma modell Men man vet ju liksom vad man får gång 2 man köper den modellen
Haha så länge man är nöjd så det ju bra! Klockor är en hobby och ska vara kul!Mitt rekord ligger på 7 stycken BB36.
Har haft tidigare generation i svart, blått, silver flera gånger om
Inget jag är stolt över direkt och behöver inte hjälp med diagnos heller. I know
Men lite kul är det och 7e gången gillt med nya generationen